[Dac-ai fi PR la Protein World] Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice): Mi-e greu sa cred ca oamenii din spate nu au stiut ce fac, ca s-au pripit sau ca au scapat situatia de sub control

[Dac-ai fi PR la Protein World] Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice): Mi-e greu sa cred ca oamenii din spate nu au stiut ce fac, ca s-au pripit sau ca au scapat situatia de sub control

Un ad centrat pe ideea de "beach body" feminin - musculos si, totusi, suplu - a aparut in metroul tubular londonez. I-a urmat indignarea generala a consumatorilor, exprimata in social media. Au lovit, apoi, raspunsurile brandului - si ale CEO-ului companiei - care duceau cu gandul catre imaginea unui adolescent de 13 ani pus pe trolling in fata calculatorului.

S-a iscat astfel, o dezbatere pe doua planuri. Unul se refera la perceptiile sociale asupra corpului feminin si ce inseamna sa fii sanatos. Celalalt este despre reactia directa (si jignitoare) a brandului, care i-a scandalizat pe unii consumatori, in timp ce pe altii i-a loializat. A doua dimensiune ne-a interesat si pe noi, asa ca am intrebat mai multe agentii de PR cum privesc situatia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related