[Dac-ai fi PR la Protein World] Ana-Maria Diceanu (GMP PR): Orice controversa duce pe moment la cresterea vanzarilor, fiindca ii va activa atat pe adepti, cat si pe cei care "urasc" brandul

[Dac-ai fi PR la Protein World] Ana-Maria Diceanu (GMP PR): Orice controversa duce pe moment la cresterea vanzarilor, fiindca ii va activa atat pe adepti, cat si pe cei care "urasc" brandul

Scandalul Protein World din Marea Britanie e un subiect, deocamdata, fara rezolutie. Parcursul evenimentelor arata asa: un ad centrat pe ideea de "beach body" feminin - musculos si, totusi, suplu - a aparut in metroul tubular londonez; indignare generala a consumatorilor, exprimata in social media; pac, vin raspunsurile brandului - si ale CEO-ului companiei - care duceau cu gandul la imaginea unui adolescent de 13 ani pus pe trolling in fata calculatorului. Mai pe larg, am scris despre subiect aici.

Nu stim daca se va instala ceata, daca batalia dintre consumatorii suporteri si consumatorii "procurori" se va finaliza cu vreun castigator; sau cu vreo lectie invatata. Dar pana una-alta, am cerut mai multor agentii romanesti de PR sa-si puna skill-urile la contributie si sa ne vorbeasca un pic despre ce ar trebui facut in continuare in acest scenariu-horror din punct de vedere PR-istic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related