Internetul, aceasta Mama Omida a reactiilor rapide

Internetul, aceasta Mama Omida a reactiilor rapide

Internetul, stim cu totii, are o gradina foooarte mare. Si in gradina asta, dragii babei, intra foooarte multi oameni. Sa nu va asteptati ca toti sa fie la fel, o sa gasiti tot soiul de tipologii. Din aceasta enciclopedie isi mai itesc capul diversi; care ne amuza sau, dupa caz, ne infurie. Despre un restaurant american inchis dupa o explozie pe Yelp v-am spus acum ceva timp. Si acum continuam, in aceeasi nota, cu alte cateva cazuri de propagare internautica.

 

Primul ne-a facut tot biroul sa hahaie: Sid Frisjes are un blog de gatit si se plimba prin lume. Ultima oprire a fost Parisul, unde n-a facut fix poza pe care si-o dorea cu Turnul Eiffel, asa ca i-a rugat pe dragii locuitori ai internetului sa ii dea o mana de Photoshop. Poza initiala a fost manipulata in atatea feluri, cate minti creative si stralucite gasesti:

 


Sid uitandu-se chioras la aparat, intr-o incercare ratata de a mangaia Turnul pe crestet

 


Pe 4chan s-a produs ruptura. Morala: mai bine inveti Photoshop

 

Si acum, infruptati-va vizual din incercarile internautilor de a-i indeplini dorinta lui Sid:

 

 

Totul e distractiv pana cand cineva isi pierde un ochi zice o vorba redata aici aproximativ. Am s-o adaptez putintel: Totul e distractiv pana cand cineva isi pierde respectul de sine, caci ne indreptam spre colturile mai tenebroase ale Internetului.

Londra se isterizeaza de ceva timp incoace din cauza unui afis postat cu gratie prin metroul tubular. Ad-ul care reflecta notiunea de "beach body" al companiei de suplimente nutritive Protein World a produs o scanteie care s-a transformat in flacara, depasind granitele Angliei, cat ai zice "positive body image". 

Tweet-uri si petitii au curs unele dupa altele, unind oameni intr-o cauza comuna: crearea unei conversatii sanatoase in jurul formelor feminine.  Si, cum cel mai la indemana ticalos era brandul de fata, furia a fost indreptata direct spre el.


Ei, si acum sa vedem reactia brandului care, in loc sa-si puna cenusa in cap si sa accepte ca s-ar putea sa o fi facut de oaie, se afunda si mai greu in mlastina iresponsabilitatii:


Un mesaj calduros catre omenire

 

 

Asa ar arata  un PR care-si face treaba cum trebuie, daca lumea ar fi cu susu-n jos

 

Ura catre feministele de pretutindeni. Semnat: Protein World

 


Medalia pentru CEO-ul anului i se acorda lui Arjun Seth. Not.

 

 

Cam pe aceeasi tema, acum o saptamana, Cassey Ho, o instructoare de Pilates detinatoare de canal YouTube cu multi fani, a testat reactiile internautilor printr-o imagine pe Instagram:


Cassey afirma ca si-a gasit in sfarsit forma perfecta desi, in treacat fie zis, friza un pic anorexia. O zi mai tarziu venea revelatia Photoshop-ului, via YouTube:


In urma comentariilor primite in diverse medii, bloggerita a ales sa isi photoshopeze corpul, pentru a le da o invatatura celor care, din spatele protectoare ale monitoarelor, incearca sa ii faca de ras pe alti utilizatori ai internetului pentru cum arata. Daca lectia a fost sau nu invatata, ramane sa vedem in timp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related