Imaginatia iti poate da aripi. La propriu

Imaginatia iti poate da aripi. La propriu

Cu o luna in urma, am numarat noua copii insufletiti de propria imaginatie descriind lumile in care ar merge, daca ar putea. Era primul spot din campania semnata Wieden + Kennedy Amsterdam pentru compania aeriana ruseasca S7 Airlines, “Fly to anywhere you can imagine”:

O luna mai tarziu, a venit randul adultilor sa se bucure de imaginatia lor. De data aceasta, intr-un mod ceva mai palpabil: cu ajutorul tehnologiei.

Intr-un mall din Rusia a fost amplasata o cabina, The Imagination Machine. Printr-un algoritm complicat, pe care nu e nevoie sa-l stim, si ajutat de niste electrozi care masurau undele cerebrale ale aventurosilor, aparatul masura puterea de concentrare.

Miza era simpla: cu cat esti mai concentrat pe destinatia pe care ti-ai ales-o in prealabil, cu cat ai mai mari sanse sa ajungi, cel putin virtual, la sosire. Odata aterizat avionul, castigi biletul catre destinatia aleasa. Daca ti-ai amintit ca nu ai cumparat lapte sau ai uitat sa scoti cainele afara, pierzi cursa.

"Fly to anywhere you can imagine" se materializeaza, ca Cenusareasa din poveste, dintr-un headline plin de promisiuni in realitatea dependenta numai de puterea de concentrare a fiecarui participant:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related