Cele din urma vor fi cele dintai: ce se mai intampla prin tara de noaptea Agentiilor (IV*)

Cele din urma vor fi cele dintai: ce se mai intampla prin tara de noaptea Agentiilor (IV*)

Am ajuns la numarul meu impar favorit, cinci. Pentru ca acesta este al cincilea articol din seria dedicata evenimentelor care au loc de Noaptea Agentiilor. *Si da, e 1 aprilie, imi permit sa fac o glumita mica, nu imi atrageti atentia ca in titlu troneaza mare cifra romana IV, in loc de V. 

Sa revenim: am pastrat pentru ultimul articol trei orase. Legatura dintre ele? Catusi de putin geografica, dar punem pariu ca le leaga un nivel ridicat de awesomeness. Incepem cu Brasovul, trecem un pic prin Oradea si ne oprim in Timisoara. Sa-i citim cum ne dau din casa, spre placerea noastra, a tuturor:

 

Alexandra Plamadeala (Account Manager, Firestarter) ne-a povestit cate ceva despre planurile lor. O sa fie o experienta hands-on, caci ii vor implica pe vizitatorii lor in... o lasam pe ea sa va spuna:

Conceptul

Folosind forme volumetrice construite in atelierul de craft, vizitatorii nostri vor construi o manifestare vizuala colaborativa a identitatii agentiei. Vor intelege si parcursul unui proces de branding, ce-i drept, destul de intuitiv, prin urmarirea felului in care am dezvoltat una din identitatile noastre favorite.

High Contrast, primiti cu vizita?

Am impartit proiecte, impartim pasiuni si, cum ne stim de ani buni, avem incredere ca stiu sa puna la cale o petrecere reusita.

3 lucruri cu care o sa ramaneti dupa petrecerea lor

Tehnici de craft, denumiri de fonturi, pasii unui proces de identitate, complexitatea brandingului ca si disciplina dar si (speram noi) cu o noua perspectiva asupra industriilor creative.

 

Din Timisoara, in transmisie aproape directa, ne-a vorbit Adrian Marian (Co-owner Electronic Resistence + Kape Illustration), care va invita sa participati la un workshop de animatie si ilustratie:

Conceptul

Va invitam sa luati parte la un workshop de animatie stop-frame si ilustratie. Dorim sa facem cunoscut modul in care se realizeaza o animatie de la manufactura primului obiect pana la post productie. Acest workshop este adresat designerilor, ilustratorilor si bineinteles tuturor iubitorilor de animatie. Ideea a venit din dorinta de a arata care este procesul de realizare al unei animatii stop motion.

Ar merge la…

Nu ne-am gandit unde am merge, insa cel mai probabil la una din agentiile prietene: Synopsys, de exemplu.

Cu ce ramaneti de la petrecerea lor

Know-how, un mini filmulet si o amintire placuta.

 

[UPDATE] Oradenii au luat foarte in serios sintagma "cei din urma vor fi cei dintai". Drept urmare, pe ultima suta de metri, am primit si ceva informatii despre petrecerea celor de la Bizmart, prin delegatul lor, Mihai Cristian Pop (General Manager, Bizmart). Iata:

Conceptul

Conceptul global Work & Play a fost transformat in Mud is Fun! Daca vrei sa gasesti idei bune nu te poti opri la suprafata, ci trebuie sa sapi mult mai adanc. 
Oradea e un oras in reconstructie iar piata centrala (Unirii) e plina de sapaturi, excavatoare si buldozere,  cui nu i-ar placea sa se joace cu ele? Cu toate astea, ele au de muncit!
Ca sa fim si mai aproape de punctul central al actiunii am decis sa organizam Noaptea Agentiilor in Lord's Pub, locul unde organizam multe intalniri pentru job si care e situat fix in Piata Unirii 2-4.

In vizita la

In Oradea am merge la Sapient Creative pentru ca sunt oameni faini ca noi!

3 lucruri cu care o sa ramaneti dupa petrecerea lor

Mud is Fun ne-a ridicat la fileu si partea de gifts. Am discutat cu clientii nostri si am pus de cateva premii super cool.
Tiriac Auto si Land Rover pun la bataie noul Land Rover Discovery Sport pe care il fac cadou unui norocos pentru un weekend intreg + carburant pentru 200km.
Turism Felix ofera impachetari cu namol si/sau ciocolata, dupa gust!
Lord's Pub face cinste si speram ca toata lumea o sa ramana pana tarziu!

 

Tot in Oradea, oamenii sunt setati pe petrecere. Flavius Bunoiu (Sapient Creative) si a lui echipa o sa petreaca aproape la fel ca in anii '90. Zic aproape la fel pentru ca sunt sigura ca o sa fie mai bine:

Concept

Suntem generatia care s-a distrat foarte bine in anii '90 asa incat ne-am decis sa ne aducem aminte de vremurile acelea. La party-ul nostru am angajat un DJ care sa ne poarte prin muzica din acea perioada, facem si o proiectie cu videoclipuri din deceniul coafurilor ciudate, ne instalam un PlayStation cu jocuri vechi si asezonam totul cu sandvisuri care sa ne aduca aminte de petrecerile de atunci (cu salam, feliuta de ou si castraveciori murati).

Daca invitatii nostri vor sa afle ce inseamna PR-ul in micul nostru orasel, designul grafic sau producerea unei reviste, suntem pregatiti sa le explicam totul, desi am vrea sa lasam munca la o parte si sa ne distram.

Prin vecini

Daca nu am avea propria petrecere, am merge la petrecerea celor de la Bizmart. Dar, chiar si asa, profitand de faptul ca petrecerea lor se va desfasura in apropierea biroului nostru, o sa trecem pe la ei ca sa sa-i salutam si sa vedem ce au de baut si de mancat.

3 lucruri cu care o sa ramaneti dupa petrecerea lor

1. Cunoscutii, clientii si furnizorii speram sa ramana cu aceeasi impresie pe care au avut-o si pana acum;
2. Necunoscutii care vor veni la petrecere sper sa ramana cu impresia pe care o au despre noi cunoscutii;
3. Toata lumea (cunoscutii si necunoscutii) speram sa ramana cu noi ca sa facem un pic de ordine dupa petrecere pentru ca altfel nu ne va fi foarte bine vineri dimineata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related