Daca saptamana trecuta aveam un Ricky Gervais total dezinteresat de produsul pe care il promova, cu sarmasmul (sarcasm+sarm) lui caracteristic, azi aterizeaza in hora asta ironica Neil Patrick Harris. Produsul? Heineken Light. Agentia? Parca nu v-ati obisnuit: Wieden + Kennedy, direct din New York. Aici Neil iti spune, cu zambetul lui sugubat, ca indiferent daca iti place sau nu-ti place gustul noii retete Heineken Light, poti sa-ti iei banii inapoi. Dar nu de la el, pentru ca lui nu prea ii pasa:
Iar aici, cu barba de o zi, il vedem incercand sa-si cumpere niste pere asiatice (ce-s alea?). Ca orice celebritate care se respecta, este inconjurat de o haita de aproape-admiratori (pentru ca unii nu prea ii nimeresc numele) care il fac sa darame si distruga un raft intreg de six pack-uri de bere. Si asa se convinge una bucata Neil Patrick Harris sa iti faca reclama live:
Anul trecut, oamenii rai care isi fac veacul prin birouri obscure si reglementeaza consumul de alcool in reclame nu l-au lasat pe Neil sa bea niciun strop de Heinken Light, intr-un ad realizat tot de Wieden + Kennedy New York:
La scurt timp, Neil a descoperit o modalitate prin care sa poata face asta: