N-am aflat sursa exacta a sloganului Power to the people, cert e ca aparut pe undeva prin anii '60, in State. Rasfirata de-a lungul timpului si spatiului, gasim o variatiune ludica a temei in deschiderea unui magazin care face oamenii mai fericiti, cu fiecare cupa de iaurt inghetat vanduta.
Cu ocazia lansarii magazinului din Malaezia, brandul canadian de iaurt inghetat Yogen Fruz si-a proiectat in realitate mantra "it's all about you". Lowe Malaysia si-a imaginat o lansare conventionala, cu o data un pic mai neconventionala: cine ar putea sa decida mai bine momentul deschiderii magazinului in afara consumatorului direct? Asa ca au dat puterea si senzatia de control clientilor: sute de pahare care de-abia asteptau sa fie umplute cu iaurt au fost lipite de peretii viitorului spatiu. Cand ultimul pahar care oferea si o reducere de 50% la prima comanda urma sa fie ridicat, magazinul isi va fi deschis portile catre public.
Aparent, malaezienii se dau in vant dupa promotii destepte, care iti pun un zambet pe buze si o cupa de iaurt inghetat in mana. In loc de vouchere anoste, impartite de personaje mai zambitoare (sau nu), brand-ul a decis sa se foloseasca intr-un mod mai putin comun de propriul produs, comunicand neconventional printr-un simplu pahar. Succesul a fost atat de mare, incat orice nou deschis magazin din lume va beneficia de acelasi tratament: