Miros de cafea si prejudecata

Miros de cafea si prejudecata

O cafea gratis contra unei strangeri de mana: pare simplu, nu? Lucrurile se complica un picut cand oamenii afla ca, pentru a intra in posesia a ce credeau a fi o cafea nevinovata, trebuie sa stranga mana unui purtator de HIV. Brusc, reticenta se instaleaza si cafeaua gratis nu mai e chiar asa importanta.

Numai ca virusul HIV nu se poate contracta prin atingere. Tocmai asta este ideea preconceputa pe care AIDS Concern Hong Kong incearca sa o demonteze prin campania conceputa de TBWA\Hong Kong. Un personaj anonim, o mana binevoitoare si un mesaj puternic, livrat printr-un joc de cuvinte: Be care full. Fight Stigma. (care full s-ar traduce mot-a-mot prin plin de grija; pe cand omofonul careful are sensul de prudent). Priviti:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related