Credem (si speram) ca nu e nimeni aici care sa nu ii stie pe Ricky Gervais si Julia Louis-Dreyfus. Pentru nostalgici, el e tipu' ala care a jucat in The Office si face stand up-uri groaznic de politically incorrect; ea e tipa aia usor ascutita, care dansa ciudat in Seinfeld si are un umor destul de acid. Pentru cei mai ancorati in prezent, il avem pe Ricky in comedia-drama Derek, la fel de politically incorrect si pe Julia in Veep, cand funny, cand serioasa, cand usor talamba si gafand pe ici, pe colo.
Acum, ca am stabilit cu cine avem de-a face, vi-i prezentam in doua campanii separate. Stim, si noi am fi vrut sa-i vedem impreuna, dar probabil ca atata sarcasm ar fi inclinat usor axa Pamantului.
Prima runda: Ricky Gervais in cinci ad-uri prin care anunta introducerea Netflix in Australia, prin operatorul de cablu Optus. Campania, realizata de Emotive in colaborare cu M&C Saatchi si Fuel Communications, il are pe canapea pe Ricky care-si joaca propriul rol, cu aroganta-i caracteristica. Nu se da in laturi sa le spuna australienilor ca a luat un purcoi de bani ca sa stea asezat cinci minute, sa-si faca reclama si sa le spuna pe super repede-nainte ce ar putea sa vada pe Netflix:
Preferatul nostru e asta, in care nu zice aproape nimic:
Julia e sarcastica si intepatoare intr-un ad pentru Old Navy, via Chandelier Creative, USA. Nu vreau sa va stric distractia, dar noi n-am vrea sa fim in papucii celui care o calca pe coada: