Campaniile pentru asociatiile si centrele de cercetare a cancerului sunt, de cele mai multe ori, timide. Cu gandul la victimele acestei maladii oribile, care trebuie protejate, cu gandul la moarte, care trebuie tratata cu respect, cele mai multe sugereaza subiectul si reusesc, chiar si asa, sa fie impresionante.
Colorectal Cancer Association of Canada au ales o alta cale. Ei spun lucrurilor pe nume, cu ajutorul Ogilvy, Montreal. Cea mai noua campanie a lor vorbeste, fara jena, despre problema: fundurile sunt in pericol. Si ca sa fie clar, au pictat pe ele ursi polari si tigri, care se afla in aceeasi situatie.
De altfel, toate campaniile lor s-au derulat in aceeasi idee: soc si constientizare. Autobuze cu indivizi care isi arata fundul sau ecografii sexy, in care oamenii sunt invitati sa faca acelasi lucru. Dar nu este vorba despre fund, chiar daca lumea este obsedata de el, ci de cancer, care mananca din lumea asta si nu se mai satura.