Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat

Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat

In acelasi timp, chiar daca deciziile se iau din ce in ce mai mult pe termen scurt si mediu, brandul trebuie sa ramana in continuare cel mai important, spune Marilena Istratescu (Managing Partner, Hello Group). Vorba aia, unde-s mari volumele, nu creste neaparat si brandul.

Pe principiul asta, cei de la Hello Communication au propus la un moment dat unui client urmatorul concept de anti-promotie, bazata pe gustul produsului, promoterii oferind in magazin premii consumatorilor interesati de produse concurente. Desi ideea fost apreciata, clientul a preferat ceva mai conventional.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related