Alexandru Gradisteanu si Dan Dragan (Armada): Experientele de viata de dinainte de publicitate ne-au unit mai repede decat muncitul impreuna

Alexandru Gradisteanu si Dan Dragan (Armada): Experientele de viata de dinainte de publicitate ne-au unit mai repede decat muncitul impreuna

Relatia dintre Alexandru Gradisteanu (Copywriter) si Dan Dragan (Art Director) a crescut in patru luni cat altele in patru ani. A fost o "iubire" pasionala, care s-a aprins repede si, desi nu au facut prea multe campanii impreuna (inca) Alex si Dan si-au dat seama repede ca se potrivesc de minune.

Cum sunt inca la inceput, perioada roz a oricarui cuplu, petrec mult timp impreuna in agentie, de la cele doua tigari de dimineata, pana la rasetele tarzii din noapte. Ajung uneori sa plece acasa cu troleul de 5 dimineata, asa de greu le e sa stea despartiti.

Cum se infiripa o relatie intre un art si un copy, ne spun Alex si Dan in continuare:

De cat timp sunt un cuplu

Dan: Lucram impreuna de patru luni, dar au contat astea patru luni. 

Alex: Cu ocazia acestei intrebari am descoperit ca de fapt lucram impreuna de doar patru luni, desi eram siguri ca a trecut mai mult.  

Dragoste la prima vedere?

Alex: Ca si chimie de echipa, pot spune ca experientele de viata de dinainte de publicitate ne-au unit mai repede decat muncitul impreuna. Sunt foate rari oamenii cu care se poate comunica fara bariere si faptul ca Dan e unul dintre acei oameni, chiar face munca mai usoara.   

Dan:  Nu am facut foarte multe campanii impreuna, dar alea pe care le-am facut, ne-au demonstrat ca ne potrivim.   

Ritualuri de cuplu

Alex:  Aproape in fiecare dimineata stam la povesti cat timp Dan isi fumeaza cele doua tigari ritualice de dimineata.

Dan:  Inainte de publicitate am pictat biserici asa ca m-am cam saturat de ritualuri.

Ce admira la partener

Alex: Ii admir ca pe un tot unitar, nici nu stiu ce anume imi place. Pe de alta parte, cateodata ma cam sperie. Imi arunca cate o privire de ma gandesc ca oricand ar putea sa ma bata cu tastatura pentru un motiv abstract. Nu ma intelege gresit, e un baiat de aur, dar daca nu il cunosti si il vezi venind spre tine pe o straduta intunecata, s-ar putea sa traversezi.

Dan:  Imaginatia, entuziasmul si povestile de dinainte de publicitate. Ai un brief pe materiale de constructii? Nu e problema, Alex a lucrat in domeniu. Pe masini? La fel. Si daca nu a lucrat el, sigur are un var care a lucrat.

Ma enerveaza ca entuziasmul nu prea are buton de off. Cand e mult de munca si el termina ca de obicei mai repede, insista sa imi arate toate prostiile de pe net, sa imi spuna toate campaniile favorite, etc.

Cu ce raman la divort

Alex: Sanjele apa nu se face!

Dan: Agentii sunt multe, “oameni” sunt putini.

Cel mai amuzant mesaj/mail primit

Dan: Nimic din ce se poate reproduce aici.

Alex: SMS inainte de revelion: Pacatele ti-au fost iertate, fiule. Ai dezlegare la depravare!   

Dar chestiile cu adevarat amuzante ni le spunem doar pe gura in medii intime. Umorul nostru e ...mai special.

Cu ce copii se mandresc cel mai mult

Alex: Evident cu ai mei si cu ai nostri. Cum as putea sa ma mandresc cu ai lui, ca doar nu i-a facut cu mine!

Dan: Teoretic parintii ar trebui sa isi iubeasca in aceasi masura toti copiii, dar stim cu totii ca nu e asa. ..   

Campanii care starnesc gelozia

Alex: Evident ca mai exista, pentru ca relatia cu publicitatea e ca relatia cu o femeie. Daca nu mai esti gelos, inseamna ca nu iti mai pasa si drumurile voastre ar trebui sa se desparta. Din nefericire sunt multi oameni blocati in relatia cu publicitatea doar din obisnuinta. Sunt foarte gelos pe toata comunicarea Dodge si New Castle Brown Ale. De pe la noi, Mercador-OLX a comunicat ok. 

Dan: De exemplu sunt gelos pe aia cu “cioburi, cioburi” Nu cred ca o sa pot sa copiez niciodata asa de bine. Lasand gluma la o parte, chiar mi-as fi dorit sa fi lucrat la tot ce a facut Direct Tv in ultimii ani.

Recordul de timp petrecut impreuna la birou

Alex: In ultimele luni chiar am petrecut mai mult timp impreuna decat separat si ca record tin minte doar ca era atat de tarziu cand am plecat ca am mers cu primul troleu. Cand ne intindem in noapte, facem atata haz de necaz ca ajungem sa radem la orice filmulet cu caini si mai uitam ca targetul nostru e acasa si ca probabil chiar atunci schimba postul pentru ca au inceput reclamele. Astazi, de exemplu, am gasit timp sa raspund la intrebarile astea abia la 22.30.   

Dan:   Cel mai mult cred ca am stat la o filmare unde ne-am si distrat un pic asa cum se vede si in poza. La ce ne uitam cu asa interes, o sa vedeti si voi in curand. 

Declaratii de dragoste pentru partener

Alex: Ba! ...stii tu!

Dan: ... Si tu stii!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related