Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala

Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala

De 12 ani, Oana Cuzino este imaginea „Ce se intampla, Doctore?”, cea mai longeviva emisiune de sanatate & lifestyle pe care o stiu eu. Recunosc, nu prea e deschis televizorul sambata dimineata la 10:30 ca sa o urmaresc, dar era o vreme cand ma uitam destul de des.

Pe langa activitatea de la TV, Oana se implica si in campanii sociale si a avut si cateva colaborari cu branduri precum Dove sau Always, tocmai pentru ca acestea au misiuni in sfera sociala. Canalele de social media i-au permis Oanei sa se apropie de fanii ei, raspunzand la intrebarile lor, si totodata folosind preocuparile lor drept sursa de inspiratie pentru subiectele emisiunii.

Cum isi intretine imaginea publica

Am invatat ca trebuie sa fii tu insati, in primul rand. Din respect pentru public, sa te concentrezi pe aspectele profesionale care te definesc si care reprezinta pana la urma principalul punct de interes pentru public.

Social Media si comunicarea cu fanii

Social media este un organism de comunicare plin de viata si spontaneitate, care iti asigura o apropiere nemijlocita cu publicul si punctele lui de interes, specifice. Dat fiind profilul comunicarii mele, medicina, sanatatea si ingrijirea, pot oferi publicului informatii constante pe teme variate si datorita feedback-ului imediat, pot adapta din mers topicul abordarii, insistand pe anumite teme sau lansand subiecte noi, campanii de sanatate sau sociale.

Din rolul pasiv de telespectatori, oamenii devin angrenati in acest mecanism de comunicare, adoptand ideile care le plac sau ii intereseaza, exprimandu-si direct opiniile sau preocuparile.

Granita dintre informatiile importante pentru fani si cele care tin de viata privata

Incerc sa echilibrez cele doua aspecte distincte, in sensul construirii unei  perceptii corecte, dublata de credibilitatea fireasca, generata de continutul si calitatea informatiei prezentate. 

Ce apreciaza fanii pe Facebook 

Continut relevant, informatii de interes general prezentate intr-un format si o maniera diferite, usor de inteles.

Comunicarea cu fanii in offline

De-a lungul timpului am observat ca este extrem de valoros contactul direct cu publicul interesat de proiectele mele profesionale si am avut aceasta ocazie prin desele intalniri din cadrul cluburilor si seminariilor “Ce se intampla, Doctore?". In afara de a solicita sfaturi punctuale, este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala.

Principalele curiozitati ale fanilor 

In fiecare zi exista intrebari legate de alimentatie sau beauty tips, dar si intrebari legate de preventie si patologie, noutati din sfera de diagnostic si tratament si stil de viata sanatos.

Ambasador World Vision

Pentru mine este un proiect de suflet.  Mi-am asumat misiunea de Ambasador World Vision sustinand cu determinare programul "Donator de viitor,", in care fiecare dintre noi poate sa contribuie la viata si viitorul unui copil mai putin favorizat de soarta. Cred ca avem aceasta datorie de a intoarce catre semenii nostri cate ceva din binefacerile cu care am fost binecuvantati. Incerc cu modestie sa contribui si sper ca  Izabela, fetita pentru care am devenit donator sa aiba o viata cat mai frumoasa.

Cum alege brandurile cu care decide sa lucreze

Prefer sa ma angajez in proiecte de lunga durata, cu companii a caror viziune transcede mesajul comercial si sunt angajate in misiuni asumate in sfera sociala. Implicarea mea selectiva in campaniile Dove si Always demonstreaza aceasta.

Surse de inspiratie pentru emisiunea „Ce se intampla, doctore?

Telespectatorii si cei peste 830.000 de oameni ce viziteaza blogul meu www.oanacuzino.ro precum si pagina mea de Facebook sunt principala sursa de inspiratie. Dintotdeauna a existat acest mecanism, generat de noi, de a invita oamenii sa ne impartaseasca preocuparile si problemele din sfera medicala. In plus, exista o preocupare constanta in a identifica si aduce in fata lor noutati si experiente relevante care sa-i ajute sa transpuna in viata de zi cu zi acele initiative si rutine necesare pentru a duce o viata sanatoasa.  

In pauza publicitara

Depinde de reclama, insa este clar ca in realizarea lor s-a evoluat mult. Daca sunt simpatice, realizate cu simtul umorului, personaje carismatice, muzica frumoasa, au si ceva informatii utile, de foarte multe ori ma trezesc" furata de peisaj"si le urmaresc chiar cu placere.

Campanii preferate

Eu pot vorbi despre campaniile-reclama care mi-au placut mult si in care am fost implicata inca de la stadiul de concept si care au avut un ecou real in viata si mentalitatea  femeii din Romania. O campanie superba, cu un mare impact a fost "Dove Real Beauty Sketches". Prin majoritatea campaniilor, Dove ofera tuturor femeilor oportunitatea sa-si descopere frumusetea. Adevarul este ca fiecare dintre noi, femeile, suntem frumoase in felul nostru unic, izvorat din frumusetea interioara si dublata de ingrijire si dragoste fata de noi insene.

Campania „Fa-ti viata mai usoara cu alegerile potrivite" este a doua campanie Always in care m-am implicat, care sustine si incurajeaza femeile active moderne din Romania sa faca alegerile corecte pentru viata lor, pe  baza unei mai bune cunoasteri a functionarii propriului organism.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related