Vlad Grigore (QB Promotion): In urmatoarea perioada, focusul marilor jucatori din piata va fi pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul

Vlad Grigore (QB Promotion): In urmatoarea perioada, focusul marilor jucatori din piata va fi pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul

Mie una mi se pare foarte grea munca de promoter. Asa ca, de cate ori sunt abordata de cate unul, ii ascult cuminte discursul, dau din cap aprobator si ii accept zambitoare pliantul/ bucatica de cascaval/paharutul de lapte cu cereale. Continuam discutia despre promotii, ca sa fim la curent cu ce s-a mai intamplat anul trecut si la ce sa ne asteptam anul asta.

Vlad Grigore (Client Service Director, QB Promotion) ne spune mai multe despre promotiile desfasurate de ei anul trecut, proiectele cu cea mai mare complexitate, cele mai eficiente mecanisme in 2014, precum si despre trenduri de viitor. 

Despre acest subiect, dar si despre concursurile online, aflam mai multe pe 18-19 martie, cand are loc a 4-a editie Promotions Now, parte din seria de evenimente SMARK Know How. Pana una alta, ii predam stafeta lui Vlad si citim cu atentie ce are de spus:

Tipuri de promotii derulate in 2014

In anul 2014 am dezvoltat o serie de campanii pentru clientii din portofoliul agentiei, insa o pondere mai ridicata au avut-o  programele de Shopper Marketing in store si cele de Active Selling, promotiile nationale desfasurate atat in piata moderna cat si in piata traditionala, dar si programele de sampling indoor / outdoor.

Tipuri de promotii la care raspund cel mai bine consumatorii

Desi in ultimii ani atat clientii, dar mai ales agentiile au incercat sa surprinda consumatorul cu diverse tipuri de promotii si mecanisme, in continuare promotiile tip "instant win" sunt in topul preferintelor si au cea mai mare rata de raspuns.

Proiectul cu cea mai mare complexitate

Orice proiect de BTL este complex in felul sau, insa sunt intr-adevar anumite proiecte cu o complexitate deosebita prin prisma numarului mare de resurse implicate si a numarului mare de locatii in care se desfasoara simultan.

Anul trecut am dezvoltat si implementat pentru clientul Henkel - Divizia Beauty Care campania "Simte-te FAntastic si visele tale devin realitate". A fost o promotie nationala desfasurata atat in piata moderna cat si in piata traditionala, cu componenta de shopper marketing, in cadrul caruia i-am oferit consumatorului  o experienta de brand, un proiect in care am imbinat offline-ul cu online-ul, un proiect desfasurat in acelasi timp in sute de locatii.

3 lucruri de avut in vedere la planificarea unei promotii

Procesul de planificare al unei promotii  joaca un rol cheie in desfasurarea si obtinerea rezultatelor dorite, de aceea trebuie sa-i acordam o atentie deosebita chiar daca de foarte multe ori suntem nevoiti sa ne adaptam timpului foarte scurt si sa ne mobilizam pentru a putea respecta DL-urile.

Printre principalele lucruri de avut in vedere, suntem de parere ca trebuie sa includem si :stabilirea obiectivelor S.M.A.R.T., realizarea unui mecanism usor de inteles, inovativ si cu premii atractive, dar si alocarea eficienta a resurselor.

Tipuri de premii oferite in 2014

2014 a fost un an an in care diversitatea premiilor a fost mai mare ca oricand. Impreuna cu clientii nostri am oferit de la automobile si premii in bani, pana la excursii, echipamente sport sau articole vestimentare, dar si produse din portofoliul brandurilor.

Cele mai eficiente mecanisme promotionale in 2014

 In 2014 am dezvoltat si am implementat o serie de mecanisme promotionale insa am observat ca cea mai mare rata de raspuns au avut-o mecanismele tip "instan win" alaturi de mecanismele tip tombola cu componenta de digital.

Trenduri care vor marca piata

Suntem de parere ca in urmatoarea perioada focusul marilor jucatori din piata, va fi axat pe o comunicare "one-to-one" cu shopper-ul unde inovatia si creativitatea vor juca un rol esential. Ne vom confrunta cu un shopper orientat mult mai mult pe un raport calitate-pret ceea ce va genera o adevarat competitie intre jucatori iar noi, agentiile, vom avea un rol cheie in tot acest proces.

Promotia locala sau internationala pe care au apreciat-o anul trecut

Durex LoveVille made by Reckitt Benckiser SEE.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related