Ruxandra Matache si Elena Negrescu (Friends/TBWA): Ne stim cam de 9-10 ani, cand ne-am dat reciproc "swipe right" la Grey Worldwide

Ruxandra Matache si Elena Negrescu (Friends/TBWA): Ne stim cam de 9-10 ani, cand ne-am dat reciproc "swipe right" la Grey Worldwide

Valentine's Day a trecut. Dar Dragobetele bate la usa. Continuam sa sarbatorim cuplurile de art&copy din publicitate si sa le spunem povestea relatiei.

Ruxandra Matache (Art Director, Friends/TBWA) si Elena Negrescu (Copywriter, Friends/TBWA) fac echipa buna de aproape 10 ani. Ruxandra intretine ocazional iubirea cu un mousse de ciocolata cu alune de padure, inghetata lime si frisca. Elena ii ofera in schimb recunostinta si aprecierea ei in mediul virtual.

 

Mai merg si la restaurant fetele, sa lucreze in liniste, si atunci atrag privirile curioase ale chelnerilor cand cer "o masa mai retrasa". Alte povesti si ritualuri de cuplu, ne dezvaluie chiar ele mai jos:

De cat timp sunt un cuplu

De aproape 5 ani in TBWA, dar ne stim cam de 9-10 ani, cand ne-am dat reciproc “swipe right” la Grey Worldwide.

Dragoste la prima vedere?

Primul proiect impreuna ne-a legat la bine si la rau, bine pentru ca am castigat cu el primul pitch pe OpenAd.net, rau pentru ca am reusit sa atragem atentia organelor de paza si ordine ale Politiei Romane prin punerea lui in practica.

Totul a inceput intr-o saptamana mai relaxata la job, cand am hotarat amandoua ca relaxarea nu e semn bun si ar trebui sa dam dovezi de creativitate. Stia una dintre noi un brief, asa ca am gandit, am scos o idee si am considerat necesar un photo shooting in Herastrau. Zis si facut.

Doar ca dupa doua ore de arta in forma ei cea mai pura, am fost legitimate de fortele de ordine. Intamplator, barca interesanta pe care fotografiam era subiectul unei anchete cu caracter penal iar noi brusc, suspecte. Am scapat cu o replica care a ramas si astazi definitorie pentru Art Director-ul Ruxandra Matache: “Acesta este un proiect artistic, iar eu sunt de la arte.” Ca sa fie clar.

Ritualuri de cuplu

Adevarul este ca nici copywriterii si nici art directorii nu mai sunt ce-au fost. Nu-ti mai aduce unul, dimineata, micul dejun la calculator. Ce-i drept, Ruxandra mai aduce ocazional mousse de ciocolata cu alune de padure, inghetata lime si frisca. Probabil ca nimeni nu va mai citi punctul urmator.

Ce admira la partener

Credem ca functionam mai bine impreuna, decat separat. Ceea ce starneste admiratia reciproca, desi e vorba mai curand de un dar de la Dumnezeu (#duamneajuta).  Gandul la aventuri sau amintirile cu fosti intervin, ca de obicei, pe fondul oboselii si rutinei si se rezolva cu o bere dupa program. Sau cu inca un brief dupa program.

Cu ce raman la divort

Cu partenerul, si la bunuri si la divort.

Cel mai amuzant mesaj/mail primit de la partener

Un mail catre creatie, intitulat de Elena: “Goodbye Mr. General Manager”, despre o campanie ce promova locul de munca ideal …si reply de la Ruxandra: “Vezi ca GM-ul e inclus in acest grup de mail”. Dupa 5 minute, vine si raspunsul de la GM la salutul de bun ramas: “Take care!”.

Cu ce copii se mandresc cel mai mult

Copiii cei mai iubiti ai cuplului ar fi campania McDonald's - Oricand vrei, pentru ca am reusit sa facem dintr-o campanie promotionala una foarte emotionala.

Iar cea de a doua progenitura ar fi campania pentru adoptia cainilor vagabonzi de anul trecut "Cainii de rasa au pedigree, cei de pe strada au CV", pentru ca ne-a aratat ca o idee poate prinde viata cu buget 0, doar prin voluntariat, mobilizand o echipa intreaga, de la oameni simpli carora le pasa si pana la personalitati din showbiz sau maestrul Radu Beligan.

Campanii care starnesc gelozia

Gelozia consolideaza relatia de cuplu. Am spune Old Spice - Get shaved in the face, dar e prea mare grupul gelosilor acolo. Asa ca hai sa zicem campania Dodge - Don't Touch My Dart! semnata tot W+K Portland, care te face invidios ca o idee atat de simpla poate duce la executii exceptionale si automat sa te gandesti ca uneori trecem prea usor peste idei "negeniale".

Recordul de timp petrecut impreuna la birou

Au fost multe nopti petrecute din datorie, si mai multe petrecute de buna voie si nesilite de nimeni, in agentie. Cel mai amuzant moment de care ne amintim acum, este o seara de gandit impreuna la restaurant. Nu voiam decat liniste. Asa ca am pasit ca doua doamne si am cerut princiar “O masa mai retrasa”. Toata seara ne-am intrebat de ce se uita chelnerii ciudat la noi.

Declaratii de dragoste pentru partener

"Ruxandra daca as putea, eu te-as clona, ca sa mai am inca una ca tine asemenea, pentru ca tu esti fata....si as continua, dar nu stiu daca vrea."

" Elena, fara tine, giful e pustiu!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related