DERO te imbraca in prospetime in cadrul campaniei nationale “DERO e al tau”

DERO te imbraca in prospetime in cadrul campaniei nationale “DERO e al tau”

DERO crede in prospetimea din inima Romaniei curate si a lansat la inceputul lunii februarie campania nationala „DERO e al tau” si un nou ambalaj in editie limitata  DERO Ozon+, special creat de tanarul designer roman Lana Dumitru.

Campania „DERO e al tau” a debutat cu lansarea in magazine a noului ambalaj in editie limitata si a unei promotii nationale adresate consumatorilor DERO. Campania 360˚ include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media si bannere online, actiuni de PR, dar si o promotie nationala in magazine. Pentru ca de peste 40 de ani DERO e al romanilor, in cadrul promotiei nationale, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie, invaluite in prospetime romaneasca, create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfasurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul in editie limitata DERO Ozon+ 2 kg si 8,5 kg, disponibil in magazine la nivel national.

Daca anul trecut am oferit romanilor posibilitatea de a crea si alege chiar ei ambalajul DERO OZON+, anul acesta ne-am respectat promisiunea si l-am adus pe raft. <<DERO e al tau>> continua demersul nostru din ultimii ani prin care ne-am propus sa readucem in atentia tuturor romanilor valorile si traditiile romanesti.", a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Lana Dumitru este un tanar designer roman cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. In prezent, cerceteaza ca doctorand in Arte si Moda in Londra. Ea a realizat designul noului pachet DERO si creatiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv traditional romanesc, prelucrat digital.

Prin tot ceea ce fac, imi propun ceea ce isi doreste si DERO cu aceasta campanie – sa pun motivele traditionale romanesti intr-un context modern, prin care pot deveni parte a vietii noastre de zi cu zi.", spune Lana Dumitru.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum si cele cu etichete sau benzi promotionale atasate.
Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.

Agentiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:

  • Creatie: Engines
  • Social media: Kubis interactive
  • PR: IMAGE PR
  • Media: Mindshare
  • Promotie nationala: Syscom Digital

Cu o traditie de peste 40 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related