In pauza publicitara, la noi e bataie pe telecomanda. Cam ca in orice familie presupun. Ne impartim in doua echipe absolut inegale: cei care vor sa schimbe canalul (toti ceilalti) si cei care vor sa vada reclamele (eu). Norocul meu ca mi-am gasit un nou aliat, nepotul meu de un si jumatate, cu care, se pare, impartasesc pasiunea publicitara. Totusi, unele reclame sunt atat de banale si cliseistice, incat lupta e pierduta si trebuie sa predam telecomanda. Am intrebat publicitarii care sunt principalele clisee din publicitate care le vin in minte si care sunt cele mai cliseistice reclame pe care si le amintesc.
Dana Pascu (Strategic Planner, Publicis) a rupt un caiet si trei carioci ca sa-si construiasca discursul despre clisee. Sa urmarim graficele (cu interpretarea noastra), in ordine numerelor de pe tricou:
Echilibrul. Reteta perfecta in orice domeniu.
Nici nu se pune vreodata problema ca reclama ta sa nu fie cea mai buna.
Fara niste procente, nu exista beneficii. Nici in reclame, nici in realitate.
Femeile din reclame, la intersectia dintre iaurt, cereale, salata si (zic eu) par stralucitor.
Nu prea se face caterinca pentru produsele high.
Putere de spalare/ curatare/ hidratare etc.
Daca n-ai iesit pe locul 1 in studii, nu prea ai sanse sa apari in reclama.