[INSIDER | Business-ul Daescu Bortun Olteanu in 2015] Tudor Daescu: Ne uitam tot mai mult spre comunicarea in game si cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming

[INSIDER | Business-ul Daescu Bortun Olteanu in 2015] Tudor Daescu: Ne uitam tot mai mult spre comunicarea in game si cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming
Tudor Daescu, Bogdan Theodor Olteanu si Andrei Bortun

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Daescu Bortun Olteanu ne povesteste Tudor Daescu (Managing Partner).


Cifra de afaceri Daescu Bortun Olteanu in 2014

2014 a fost un an cu mari schimbari pentru noi. Este anul in care s-a format Daescu Bortun Olteanu prin fuziunea a doua agentii, Bortun Olteanu si People Public Relationships Agency, punand impreuna seniorii celor doua entitati si atragand oameni importanti din piata de comunicare sa ni se alature. Estimez o cifra de afaceri cumulata de 1 milion euro si o crestere a profitabilitatii, neavand insa rezultatele finale.

Evolutia pietei de PR in 2015

Agentiile de PR se vor duce sa comunice cu publicurile clientilor lor acolo unde acestea se afla. Odata cu schimbarea peisajului media, cauzat de restrangerea numarului titlurilor din print, de aparitia nenumarator publicatii online, multe din ele cu public incert, am realizat ca trebuie diversificate si targetate cat mai atent canalele prin care ne transmitem mesajele.

De aceea, intelegerea cat mai buna a publicului, a obiceiurilor sale de viata, ne va dicta strategiile si tacticile pe care le vom implementa. Care, si asta e foarte important, sa se reflecte in reputatie, dar si in rezultatele financiare ale clientului! Cei care nu se vor adapta acestei nevoi din ce in ce mai acute a clientilor - vanzarile - risca sa ajunga ca xerox-urile sau Internet Cafe-urile de la scara de bloc alaturata, altadata foarte la moda.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Diversificarea serviciilor propuse unui client din portofoliu si corelarea acestora cu ce se intampla efectiv la raft este cartea pe care o joaca Daescu Bortun Olteanu.

Structura portofoliului de clienti

O pondere semificativa in lista de clienti o au brandurile de consumer electronics, IT, FMCG sau retail. Faptul ca fiecare client din portofoliu este important face ca rezultatele sa se reflecte in cifra de afaceri pe care o realizam impreuna. Anul trecut am diversificat si mai mult portofoliul nostru castigand, datorita noilor competente, clienti din energie, fashion, sport sau food.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Ne uitam din ce in ce mai mult spre comunicarea in game. Cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming, fie ca este hardcore gamer sau social gamer. Vorbesc de foarte multi oameni care zilnic se joaca de acasa, in metrou sau la birou, pe platforme extrem de variate.

New Business: sectoare si domenii de activitate

Sport si comunicare de CSR. Aceasta din urma, prin prisma schimbarilor legislative la nivel european si expertizei pe care am dobandit-o alaturi de colegii din grupul Millenium People, din care Daescu Bortun Olteanu face parte, si care organizeaza de atatia ani cel mai important eveniment al pietei, Gala Societatii Civile.

Politica de participare la pitch-uri

Daescu Bortun Olteanu participa in pitch-uri numai daca avem expertiza in domeniul respectiv. Aceasta afirmatie poate suna a platitudine doar pentru cei care nu cunosc realitatea pietei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related