Eternitate de consum

Eternitate de consum

Imortalitatea e un cuvant mare, cand nu ne referim la oamenii aceia din filme si seriale care au talentul de a nu muri niciodata. Cand e vorba de lucrurile pe care le fac oamenii si care sunt sansele ca ele sa reziste peste generatii, mmhm, devine un concept serios si poate tocmai de aceea, majoritatea se multumeste cu eternitatea de pop consum. Si totusi, uite ca unii se gandesc la el serios si lucreaza in publicitate. Asta da provocare!

Simon Harsent, Bonnie Siegler si Steven Heller isi iau inima in dinti si vorbesc despre imortalitate, in spoturile ADC Advertisements.

Simon Harsent

Bonnie Siegler

Steven Heller

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related