[INSIDER | Business-ul Oxygen PR in 2015] Tereza Tranaka: Nu estimez cresteri ca volum total al pietei de PR, pentru ca bugetele clientilor nu vor creste

[INSIDER | Business-ul Oxygen PR in 2015] Tereza Tranaka: Nu estimez cresteri ca volum total al pietei de PR, pentru ca bugetele clientilor nu vor creste

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Oxygen PR aflam de la Tereza Tranaka (Managing Partner).

Cifra de afaceri Oxygen PR in 2014

Inchidem anul 2014 cu o cifra de afaceri similara cu cea a anului trecut si suntem multumiti de rezultate avand in vedere un context al pietei in continuare destul de dificil. 

Evolutia pietei de PR in 2015

Nu estimez cresteri ca volum total al pietei, pentru ca bugetele clientilor nu vor creste. Evolutia pietei se va simti nu la nivel financiar, ci la nivel al performantei agentiilor si a diversificarii serviciilor de PR.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Un model de business pe termen lung trebuie intotdeauna sa aiba in vedere eficienta resurselor si cred ca anii acestia ne-a invatat pe toti sa fim mai eficienti, mai atenti la costuri, sa implementam programe care sa analizeze orele petrecute si profitabilitatea clientilor samd.

Anul trecut, spre exemplu, noi am realizat astfel de investitii care sa ne ajute sa eficientizam business-ul si totodata, sa il crestem (de ex. tool de monitorizare in timp real pentru digital). Bineinteles, trebuie avut in vedere si new business, generarea de venituri noi si dezvoltarea unor noi arii de expertiza. 

Structura portofoliului de clienti

Portofoliul agentiei este mixt - exista atat clienti mari, cat si mai mici, si cred ca este cel mai sanatos asa. Sectoare in care activeaza clientii nostri includ domeniul financiar-bancar, spirtoase si industria berii, FMCG, tehnologie, retail, real estate, entertainment, beauty, healthcare, auto samd. 

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Am investit in unelte de monitorizare si research, in dezvoltarea capabilitatilor pe zona digitala si storytelling, productie video.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Telecom-ul este un domeniu unde avem know-how puternic, la fel si healthcare/ pharma, real estate, fashion.

Politica de participare la pitch-uri

 Participam la pitchuri pentru care avem competente.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related