Generozitate cu putin ajutor de marketing

Generozitate cu putin ajutor de marketing

Ma rog, experimentul s-a intamplat in Canada, tara aceea ironizata pentru bunatatea locuitorilor ei. Dar noi am vrea sa credem ca rezultatul ar fi acelasi, peste tot, chiar si fara ajutorul campaniilor publicitare.

Kleenex si Geometry Global, Canada, au impartit un pachet special de servetele oamenilor din diferite locuri publice – metrou, lift, magazine, stadion. Pachetul are un design care ii permite sa fie rupt cu usurinta in doua, pentru a oferi jumatate cuiva in nevoie. Apoi au angajat o actrita care sa stranute ostentativ alaturi de cei care au primit Kleenexuri. Ce credeti ca s-a intamplat?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related