Artvertising sau 10 oameni si-o pisica fac publicitate in Iasi

Artvertising sau 10 oameni si-o pisica fac publicitate in Iasi

Deschidem o noua serie cu agentiile din alte orase, pentru a afla mai multe despre specificul pietei locale, serviciile pe care le ofera, campaniile cu care se mandresc si cum a evoluat business-ul lor de-a lungul timpului.

Pentru inceput, dam legatura la Iasi, la Artvertising, o agentie care exista pe piata de 11 ani. Printre clientii lor se numara: Cotnari, Safir, Dopo Poco, Electra, Bucium, Interprima si Totalgaz Industrie.

Servicii oferite

Serviciile agentiei Artvertising au evoluat in functie de tendintele pietei pe care activam. De 11 ani „facem exceptie”, cum spune si sloganul nostru.

Livram clientilor nostri solutii creative si servicii de cercetare de piata, branding si strategii de comunicare, marketing, creatie grafica si web. Daca in 2003 cele mai multe solicitari veneau spre departamentul de grafica, dupa mai putin de 5 ani, avem angajati pregatiti in marketing, copywriting, graphic-design, web, statistica si vanzari. Majoritatea proiectelor includ strategii de comunicare, identitati vizuale si web.

Cea mai creativa campanie

De-a lungul timpului, multe branduri notabile au folosit in campaniile de promovare mecanismul de inscriptionare a dopurilor/capacelor pentru a acorda premii participantilor. Artvertising a mutat pentru prima data colectia de dopuri de acasa in online.

In cadrul campaniei nationale Vin de-o masina, pentru compania Cotnari, am fost primii care am inventat o piata online de schimb de dopuri (Dop Exchange ). Astfel, am oferit colectionarilor o aplicatie in care isi schimbau „literele-dubluri”, marindu-si considerabil sansele de castig. Pentru utilizatori nu a fost doar un concurs ci si o posibilitate de a se cunoaste si de a interactiona. Plecand de la un simplu dop de colectionat, am ajuns la un mecanism unic si creativ.

Campanii cu care se mandresc

E greu sa alegem doar una. Ne amintim insa cu drag de Deliciosul te invata (Grupul de firme Safir), Fresca (SCA Bucium) si de Vinul de Aur (compania Cotnari).

Echipa

Artvertising inseamna 10 oameni si o pisica. Avem departamente de creatie, web&SEO si audit.

Clienti

Clientii Artvertising provin din industria prelucratoare, constructii, HoReCa, intermedieri financiare, invatamant si sanatate, alte servicii.

Anul acesta ne-am inceput colaborarea cu Gemini Cad, Kids Land&Teen UP, Nemteana si Sagem. Au fost si proiecte punctuale, dar in general colaborarile cu clientii nostri sunt pe termen lung.  

Evolutie business

Vrem sa avem o evolutie continua atat in ceea ce priveste capitalul uman, cat si know how-ul tehnic.

Cifra de afaceri

Cumulat, peste 1.200.000 lei

Specificul pietei locale

Am avut norocul de a face publicitate in Iasi, in dulcele grai creativ-moldovenesc. Si clientii locali ne-au facut sa ne simtim norocosi, ca fizic putem fi langa ei, ii putem vedea si ajuta de aproape. Suntem seriosi cu ei in cel mai creativ mod posibil. Ne-am construit reputatia intai la noi acasa, apoi la nivel national.

Indiferent de zona geografica, clientii sunt exigenti si vor sa se faca auziti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related