FCB Bucharest si Eucerin anunta o noua campanie de digital PR: “Poarta amintirile in suflet, nu pe ten!”. Campania isi propune sa sporeasca notorietatea gamei Eucerin Even Brighter - o gama adresata femeilor care se confrunta cu problema petelor pigmentare.
Pornind de la insight-ul medical conform caruia petele pigmentare apar pe ten ca o consecinta a expunerii la soare, dupa aparitia unor tulburari hormonale sau odata cu inaintarea in varsta, conceptul creativ al campaniei a integrat petele in sfera povestilor care se vad pe chipul femeilor, ca niste semne aparute in urma unor situatii de viata.
Astfel, startul campaniei a fost sustinut prin intermediul unui video menit sa prezinte femeilor care se confrunta cu aceasta problema cauzele aparitiei petelor pigmentare si sa informeze cu privire la solutie, gama Eucerin Even Brighter.
Au urmat povestile petelor pigmentare spuse de trei KOL, Dana Rogoz, Cristina Bazavan si Simona Tache, initiativa fiind apoi preluata de cele mai cunoscute beauty bloggers din Romania, care au adus subiectul in atentia cititoarelor lor. Acestea au impartasit una alteia propria poveste a petelor pigmentare, dezvoltand discutii despre subiect.
Campania a adunat sute de povesti spuse de femei, reusind sa devina un fenomen care invita la socializare si deschidere din partea celor care, de-a lungul timpului, nu au gasit o solutie eficienta care sa le aseze amintirile in suflet, nu pe ten.
Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:
Din partea FCB Bucharest: Corina Coman, Group PR Manager; Ana Padurariu, Senior PR Executive; Raluca Lupu, Account Manager; Olivia Spanu, Copywriter; Loreta Isac, Art Director; Claudiu Dobrita, Creative Director.
Din partea Beiersdorf Romania: Letitia Ioana, Junior Brand Manager Eucerin
Cu sprijinul si colaborarea Animotion si MEC.