Mihai Dobrovolschi si transformarea Gold FM: In timp record, cred ca in vreo saptamana, dupa multa munca depusa de o mana de oameni, postul suna altfel

Mihai Dobrovolschi si transformarea Gold FM: In timp record, cred ca in vreo saptamana, dupa multa munca depusa de o mana de oameni, postul suna altfel

Mihai Dobrovolschi sau, pe scurt, Dobro. 9 ani in Guerrilla, chiar de la lansare. Inainte, sapte ani de PRO FM. Acum e la Gold FM, unde a venit cu planuri radicale de schimbare. A inceput cu muzica: a dat la o parte melodiile siropoase si vechi si a propus o selectie din ‘90 pana in prezent, care defineste generatia de 30+. Sub sloganul "Young is the new gold", campania on-air este o reinterpretare a reclamelor memorabile din ultimii ani. In prezent, lucreaza, de asemenea, cu cei de la Propaganda, pentru o campanie de primavara.

Nu a uitat de spiritul de guerrilla. Din contra, vrea sa il aduca pe tot la Gold FM. Mihai Dobrovolschi povesteste pentru IQads cum s-a facut schimbarea, ce modificari urmeaza si ce melodii vechi il bantuie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related