[Cum comunica ONG-urile] Ingrijirea paliativa sau o casa care gazduieste speranta - HOSPICE Casa Sperantei

[Cum comunica ONG-urile] Ingrijirea paliativa sau o casa care gazduieste speranta - HOSPICE Casa Sperantei

Daca sunteti genul care se trezeste sambata dis-de-dimineata ca sa dea cateva ture de parc, sigur ati vazut numele HOSPICE pe tricourile multor alergatori si biciclisti. Team HOSPICE participa la tot felul de competitii sportive. Poate ati fost la vreun concert care strangea fonduri pentru cauza organizatiei, cum o sa fie cel de pe 10 decembrie, sau poate ati ajuns la Balul Edelweiss, cel mai mare bal caritabil din Romania care a ajuns anul acesta la editia cu numarul 14.

HOSPICE Casa Sperantei este primul ONG care a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania, adica imbunatatirea calitatii vietii pacientilor care sufera de o boala incurabila. Ca sa aflam mai multe despre aceasta organizatie, despre misiunea si valorile ei, modalitatile de finantare si promovare, am stat de vorba cu Daniel Bujorean (Manager de Comunciare, HOSPICE Casa Sperantei).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related