Dupa ce am vorbit cu cativa oameni din agentii despre festivaluri si motivele de a participa, am vrut sa aflam si parerea unor jurati despre trendurile pe care le-au observat anul acesta in competitii, despre cum se contruieste un case study misto si cat de mult investesc clientii in ele.
Referitor la trendurile creative, Eugen Suman (Creativ Director, Kubis Interactive) ne spune ca merge orice, numai sa fie misto: idei simple, dar care au impact, campanii ample cu executii impresionante sau idei mediocre bine mestesugite, care devin spectaculoase.
Trenduri
Ce-am observat anul asta, si din experienta de jurat dar si prin observatie directa e ca a inceput sa se puna mai mult accent in studiile de caz pe idee si mai putin pe cifre. Ca trenduri creative, e un mix care are de toate: si idei asa-si-asa care sunt super craftuite si devin spectaculoase, si idei simple, cu impact dar si campanii integrate uriase, cu multe touch-points, care impresioneaza deopotriva prin anvergura si executie. Cu alte cuvinte, everything goes. Atat timp cat e misto.