AdStarter continua cu 8 serii de stagii de practica ce se adreseaza tuturor studentilor Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Scolii Nationale de Stiinte Politice si Administrative (SNSPA) care au beneficiat de consiliere vocationala, orientare in cariera si care au aplicat pentru aceasta etapa a programului.
Programul de practica se va desfasura in perioada noiembrie 2014 – iulie 2015, iar durata unui stagiu va fi de o luna. Primul stagiu organizat in cadrul programului AdStarter va incepe joi, 6 noiembrie 2014.
In cele 8 luni, 160 de studenti vor experimenta viata in agentie, avand sansa sa invete ce inseamna sa fii publicitar de la oameni cu experienta in comunicare. Acestia vor intra in contact cu activitatea de zi cu zi desfasurata in cinci departamente cheie ale Mercury360 Communications: Client service, Consultanta, Consumer Activation, Creatie si Digital.
Prin acest program se doreste ca la finalizarea stagiilor de practica studentii sa cunoasca modul de organizare si de functionare a unui agentii integrate de comunicare si marketing, fiind capabili sa identifice rolul si activitatile specifice fiecarui departament in care au fost implicati.
Toti studentii vor beneficia de o bursa pe perioada stagiului, iar la finalul programului, 8 dintre cei care au obtinut cele mai bune rezultate vor primi oportunitati de angajare.
Mai multe detalii despre proiect, precum si pasii ce trebuie urmati in continuare pentru inscrierea in program se regasesc pe www.adstarter.ro, www.advocation.ro si pe pagina de Facebook a proiectului.
Proiectul reprezinta initiativa Mercury360 Communications in parteneriat cu Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative (SNSPA) si Dynamic HR.
Grupul tinta al proiectului este format din 500 studenti la comunicare din SNSPA pentru activitatile de consiliere si orientare in cariera, dintre care 160 de studenti implicati si in stagii de practica in agentie. Proiectul este co-finantat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeste in oameni!, Axa prioritara nr. 2 "Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii", Domeniul major de interventie 2.1 "Tranzitia de la scoala la viata activa".