[Festivaluri] Adriana Liute: Premiile unei agentii vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate

[Festivaluri] Adriana Liute: Premiile unei agentii vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate

Curiosi din fire cum ne stiti, am intrebat cateva agentii de ce participa la festivaluri, ce premii au obtinut in ultimul an si cum le ajuta acestea in business.  Pentru inceput, ne raspunde Adriana Liute (Managing Director, Storience):

Festivaluri relevante pentru Storience 

Exista destul de multe concursuri de branding si design interesante. Cu proiectele Storience am participat pana acum la Transform Awards, A’Design Awards, topul LogoLounge si Hiii Brand, iar in aceasta toamna luam in calcul si ReBrand100 si D&AD. Alta competitie importanta – strict pentru designul de ambalaj - este Pentawards.

Participari in ultimul an

Anul acesta am participat la concursuri doar cu rebrandingul Avenor College cu care am castigat trei premii internationale: Gold la A’Design Award si Merit la Transform Awards si la HiiiBrand. Tot cu acest proiect am fost inclusi in Trend Report-ul publicat de LogoLounge, care a fost preluat si de revista Creative Review.

Motivatie

Recunoasterea „obiectiva” a calitatii proiectelor este principalul motivator, urmat de prilejul de a sarbatori in echipa succesul unui proiect si de confirmarea in ochii clientilor ca au de a face cu o agentie care are ceva de spus in domeniu.

Efecte

Destul de multi clienti sunt atenti la premiile unei agentii pentru ca acestea vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related