Curiosi din fire cum ne stiti, am intrebat cateva agentii de ce participa la festivaluri, ce premii au obtinut in ultimul an si cum le ajuta acestea in business. Pentru inceput, ne raspunde Adriana Liute (Managing Director, Storience):
Festivaluri relevante pentru Storience
Exista destul de multe concursuri de branding si design interesante. Cu proiectele Storience am participat pana acum la Transform Awards, A’Design Awards, topul LogoLounge si Hiii Brand, iar in aceasta toamna luam in calcul si ReBrand100 si D&AD. Alta competitie importanta – strict pentru designul de ambalaj - este Pentawards.
Participari in ultimul an
Anul acesta am participat la concursuri doar cu rebrandingul Avenor College cu care am castigat trei premii internationale: Gold la A’Design Award si Merit la Transform Awards si la HiiiBrand. Tot cu acest proiect am fost inclusi in Trend Report-ul publicat de LogoLounge, care a fost preluat si de revista Creative Review.
Motivatie
Recunoasterea „obiectiva” a calitatii proiectelor este principalul motivator, urmat de prilejul de a sarbatori in echipa succesul unui proiect si de confirmarea in ochii clientilor ca au de a face cu o agentie care are ceva de spus in domeniu.
Efecte
Destul de multi clienti sunt atenti la premiile unei agentii pentru ca acestea vorbesc de creativitatea, straduinta si reusita agentiei de a fi un varf in propriul domeniu de activitate.