ERKA Synergy Communication semneaza campania de comunicare prin care DOMO Retail sarbatoreste 20 de ani de la infiintarea companiei, in 1994. De 20 de ani, DOMO reuseste sa isi pastreze pozitia in topul jucatorilor de retail din Romania, bazandu-se pe inovatii tehnologice, solutii perfomante si parteneri reputati la nivel mondial, portofoliul companiei evoluand in functie de nevoile clientilor. Cu aceasta ocazie, DOMO si-a invitat clientii sa celebreze 20 de ani de evolutie impreuna, printr-o campanie de oferte aniversare, semnata de echipa ERKA Synergy Communication.
Incepand cu luna martie 2014, ERKA Synergy Communication este agentia de publicitate a DOMO Retail, responsabila cu strategia de marketing si comunicare, planificare, creatie, productie (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR si BTL.
Cu un portofoliu de peste 15.000 de produse, o retea de mai mult de 90 de magazine si peste 1.000 de angajati, DOMO Retail este unul dintre cei mai mari clienti ai agentiei ERKA Synergy Communication si reprezinta o constanta provocare creativa.
“Pentru ERKA, clientul DOMO Retail reprezinta unul dintre cele mai importante si provocatoare proiecte. In ultimul an, ritmul alert de dezvoltare si implementare a campaniilor integrate de marketing si comunicare pentru DOMO ne-au solicitat sa lucram integrat, eficient, inteligent si creativ impreuna cu echipa DOMO Retail, punand bazele unui parteneriat bazat pe incredere, profesionalism si viziune. Am fost onorati sa castigam clientul DOMO, care, de-a lungul celor 20 de ani de istorie, a urmarit cu consecventa sa aduca in casele romanilor tehnologia care ne face tuturor viata mai usoara. Pentru intreaga echipa ERKA este un privilegiu si o provocare sa ne aducem contributia si sa sustinem un brand de valoare.”,
Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication.
Pentru a marca aniversarea, in perioada 16 – 22 octombrie, timp de 7 zile, clientii s-au bucurat de sesiuni explozive de reduceri atat in reteaua magazinelor DOMO din intreaga tara, precum si online pe www.domo.ro. Campania integrata de comunicare a fost creata si implementata de echipa ERKA si a cuprins un mix eficient de canale de comunicare - teasing online, spot TV si spot radio, afise si panouri stradale, dropmail si sampling, activari in punctele de vanzare, PR.
Pornind de la promisiunea pe care DOMO Retail a respectat-o timp de 20 de ani, aceea de a fi un brand curajos, optimist si inovator, pasionat de tehnologie de ultima generatie, cu oferte relevante si incitante pentru clientii sai, menite sa le transforme viata, echipa ERKA a creat si produs o campanie de teasing online. Astfel, protagonistii campaniei sunt mascotele DO si MO, ambasadorii brandului electroIT incepand din 2008, care au nu doar personalitati diferite, ci si gusturi si pasiuni proprii. DO si MO dau viata brandului DOMO intr-un miniserial online.
Primul episod, de teasing, poate fi vizionat pe canalele de Youtube ale ERKA si DOMO Retail
Do si Mo dezvaluie intr-un mod amuzant schimbarile prin care a trecut tehnologia in ultimii 20 de ani si cat de importanta este relatia emotionala pe care o avem cu gadgeturile care ne fac viata mai usoara si mai frumoasa. Miniserialul va continua cu episoade noi si amuzante care vor recrea povestea DOMO de la inceput pana acum.
“Multumim Ruxandrei Serban si intregii echipe ERKA Synergy Communication pentru eforturile depuse cu ocazia aniversarii a 20 de ani de istorie DOMO Retail, precum si pentru intreaga colaborare din acest an. Apreciem munca echipei pentru a raspunde briefurilor noastre si suntem increzatori ca vor genera si in continuare idei la fel de creative, strategii eficiente si campanii spectaculoase pentru proiectele Domo Retail, la nivel national.”,
Sylvia Kerzbek, marketing manager Domo Retail.