Am aflat despre Diana Serban (Account Manager, Geometry Global) ca a inceput relatia cu agentia direct cu luna de miere. In prima ei zi, colectivul G2 era pe cale sa se imbarce spre vacanta: urma un teambuilding la munte de toata frumusetea. [Asta da, idee. Sa sarbatorim fiecare coleg nou cu cate-o deplasare.]
De notat: Diana a trecut prin 2 agentii de media pana s-o ia inspre Geometry (pe vremea aceea, G2). Mai stim de ea ca e o fashionista convinsa si ca ar vrea sa aiba propriul magazin de vechituri. Daca vreti s-o cunoasteti mai bine, dar va e rusine sa intrati in vorba cu ea asa, dintr-o data, o puteti stalkui pe blogul personal (sau Facebook). Va zicem noi ca e acolo.
INAINTE DE PUBLICITATE
Studiam la ASE, facultatea de Management, chiar cu bursa de merit prin anul 3, si ma implicam in proiectele organizatiei studentilor de la Cibernetica. Dupa un internship, mi-am zis ca a venit momentul sa ma angajez full time. Asta prin 2008.
Si atunci am stiut: advertising is the way
Cand eram mai mica visam sa lucrez cu fonduri de investitii. Intre timp, am auzit povestea de succes a unui prieten de familie, Media Director la una din cele mai mari agentii de media din Romania. Peste cateva saptamani aveam deja un plan de cariera conturat pe 10 ani, in advertising.
Campania care te-a ademenit catre comunicare
Eh, nu a existat o campanie anume, dar inca mi se mai face pielea de gaina pe la sfarsitul lui noiembrie, cand vad spotul clasic de Craciun de la Coca Cola.
Pre-judecati
Cum eu am inceput intr-o agentie de media, ma asteptam la mai putin Excel decat a fost de fapt :)
Rezerve
None, am intrat cu inima deschisa.
La angajare
A mers din prima, a fost o potrivire de timing intre cerere si oferta.
IN TIMP CE PUBLICITATE
Prima campanie
Campania de Craciun pentru Vodafone, in store, unde trebuia sa gasim cea mai eficienta metoda de a adapta mesajul din ATL, "Primeste si Daruieste", prepaid, postpaid, mecanisme cu SMS-uri intre prieteni, zeci de magazine in tara, zeci de livrabile, update-uri dese pe oferte, o poveste cu final fericit :)
Campania de care esti cea mai mandra
O campanie de suflet pentru intreaga agentie, pentru o cauza nobila si o organizatie non-profit speciala, Telefonul Copilului. Lucram la aceasta campanie de ceva timp si va fi on air in aceasta toamna, stay tuned.
Cea mai mare gafa de pana acum
Nimic important, Slava Cerului, dar atentie la autocorrect.
O deziluzie
Sa scot lista?
Cel mai important lucru invatat
Sa nu o iau personal.
Mentori/ invatatori
Am noroc sa lucrez cu oameni buni, de la care incerc sa "fur" cat mai mult. Plus faptul ca am doua colege care in mod special au avut grija de mine.
Daca nu ai lucra in comunicare?
As avea un magazin de vechituri, sunt un fel de junk gypsy.