PRbeta Agency lanseaza a treia editie a workshop-urilor de comunicare pentru studenti

PRbeta Agency lanseaza a treia editie a workshop-urilor de comunicare pentru studenti

In perioada 27 octombrie – 29 noiembrie 2014, agentia timisoreana de relatii publice, PRbeta Agency, organizeaza a treia editie a Workshop-urilor PRbeta, dedicate studentilor si masteranzilor din facultatile de comunicare si jurnalism. Workshop-urile se desfasoara in trei dintre cele mai mari centre universitare ale tarii (Cluj-Napoca, Oradea si Timisoara) si ofera studentilor participanti un pachet de training complet si posibilitatea de a urma un internship sau chiar de a obtine un job in domeniul comunicarii.

Destinatarii workshop-urilor de comunicare online sunt studentii din ani terminali, atat de la ciclul de licenta, cat si de la masterat. Studentii participanti, cate 15 din fiecare oras, au posibilitatea de a invata comunicare online de la cativa dintre cei mai buni specialisti in domeniu. Trainerii care vor conduce sesiunile de workshop au ani de experienta in spate si sunt gata sa invete practic studentii cum sa duca la indeplinire cerintele unui job din mediul online.

Trainerii celei de-a treia editii a Workshop-urilor PRbeta sunt: Stefan Stroe, Managing Director la Incandescent Marketing, Monica Jitariuc, Managing Director la MSLGROUP The Practice, Oana Bulexa, Managing Director la MSLGROUP The Practice  Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency, Alexandru Ciuca, Managing Partner la Superior Media, si Cristina Putan, Managing Partner la PRbeta Agency.

Fiecare workshop, din cele trei desfasurate la nivel national, dureaza aproximativ o saptamana. Cursurile sunt zilnice, de cate patru ore si prezenta este obligatorie la fiecare in parte. La workshop-uri participa, de asemenea, companiile care ofera internship-uri pentru o parte dintre studenti. Reprezentantii companiilor pot lua parte la fiecare workshop, pot alege sa interactioneze direct cu studentii si le pot urmari evolutia pe parcursul saptamanii de pregatire.

Primul workshop al acestei editii se desfasoara la Cluj-Napoca, in perioada 27 octombrie- 1 noiembrie 2014. Studentii si masteranzii care doresc sa participe la workshop se pot inscrie pe site-ul Workshop-urilor PRbeta sau pot trimite un CV si o scrisoare de intentie la [email protected], in perioada 6 – 22 octombrie. Procesul de selectie include si un interviu telefonic cu fiecare student care se inscrie la workshop-uri.

”Workshop-urile PRbeta sunt un eveniment adresat studentilor care vor sa invete comunicare online si sa o aplice practic, in cadrul unui internship intr-o companie. Anul trecut, companiile participante la workshop-uri au cerut 60 de CV-uri ale studentilor si au recrutat, in medie, 1.3 studenti in prima luna dupa eveniment. De multe ori s-a intamplat ca un internship sa se transforme intr-un job full-time. Aproximativ 50% dintre studentii care au participat in 2013 la cursuri lucreaza acum in companii si agentii de comunicare renumite”, subliniaza Oltea Zambori, Managing Partner la PRbeta Agency si unul dintre trainerii workshop-urilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related