Ambalajul de ciocolata, sursa de endorfine

Ambalajul de ciocolata, sursa de endorfine

Sa fim sinceri, ambalajul conteaza, e primul lucru pe care-l vedem in fata raftului, acolo unde cei mai multi dintre noi ne schimbam frecvent decizia de cumparare. Unii veti spune ca ambalajul nu garanteaza nimic. Totul e discutabil, dar in lipsa altor informatii, ambalajul de cel care iti da prima impresie despre produs, asa cum cataloghezi in mintea ta un om pe care-l vezi pentru prima oara. Si acum o sa ne referim la ciocolata, dupa ce data trecuta am colectionat ambalaje inspirate de lapte.

Nu o sa va prezentam ambalaje sau moduri de prezentare clasice, ci creatii in adevaratul sens al cuvantului care fac o prima impresie mai mult decat fericita. Sicrie sau iepurasi, scrisori sau grenade din si cu ciocolata, nu le vom gasi  prea curand in supermarketurile romanesti. 

Speram ca, intr-o buna zi, cineva se va gandi sa ni le ofere in dar (wink wink).

Cioco-ananas - Chubby Chipmunk [sursa]

Grenada calorica, Raphael Volkmer [sursa]

Scrisoare recomandata - Lilla Toth [sursa]

Nu va oripilati, e pentru Halloween - L.A. Burdick [sursa]

Disco - 100% Chocolate Cafe [sursa]


Grimoire (carte de vraji ciocolatii) de la Hugo & Victor Paris [sursa]

Trudind prin atelier [sursa]


It's black, it's white - DeBrand [sursa]

Rila rila iepurila - Foi d'amour [sursa]


Oul futurist, creatie a Hotel Chocolat [sursa]


AMR pana la Craciun - La Maison du Chocolat [sursa]


Cercel-gigant de perla - La Maison du Chocolat [sursa]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related