GMP PR gestioneaza de luna aceasta comunicarea Noriel, liderul pietei de retail de jucarii din Romania. Agentia va oferi consultanta strategica pentru corporate PR, brand PR si evenimente.
Compania Noriel a fost infiintata in 1993 de catre sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile bine-cunoscute ca „Nu te supara, frate", „Comoara lui Piticot" sau „Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.
Astazi compania are 43 de magazine in 25 de orase, fiind cea mai mare retea de retail de jucarii de pe piata. De asemenea, are si o linie bogata si variata de produse proprii, care include jocuri romanesti deja celebre, plusuri si colectii educativ-creative precum Plastelino sau Micul Artist.
Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucarii), Toys and Games Industry (fabrica de jucarii de la Prahova), Intertoy Zone (divizia de retail fizic si online).
„In ultimii ani, ne-am concentrat activitatea pe cresterea si extinderea afacerilor, devenind cea mai mare retea de retail de jucarii din Romania. Acum avem nevoie si de un partener serios in zona de comunicare, care sa ne ajute sa vorbim atat despre business cat si despre proiectele pe care le pregatim pentru copii si parinti. GMP PR ne-au convins ca putem face lucrul acesta impreuna”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.
„Suntem mandri ca avem ocazia sa spunem povestea unui brand romanesc de succes, iubit de consumatori. Parinti din Romania, urmariti stirile! Noriel va aduce multe noutati in aceasta toamna”, a spus Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR.