adidas NEO a initiat o actiune fara precedent prin care permite tinerilor din intreaga lume sa-si puna amprenta pe prezentarea colectiei de Toamna/Iarna, cu ajutorul unui mecanism de votare pe Twitter.
Cu ocazia lansarii, imaginea NEO, Selena Gomez, a postat un scurt video pe YouTube unde si-a invitat fanii sa participe: ”Voi detineti controlul, aceasta este prezentarea voastra – asa ca voi decideti totul. Aceasta este o prezentare de moda NEO, creata in totalitate de voi”
NEO si Selena vor anunta in cursul zilei de astazi prima tema, invitand tinerii sa trimita fotografii cu orasele natale, folosind hashtag-ul #NEOrunway. Fotografiile vor face parte din designul conceput special pentru show.
In urmatoarele doua saptamani, tinerii sunt invitati sa urmareasca @adidasNEOLabel pe Twitter si sa participe activ la crearea show-ului. Toata puterea va sta in mainile celor care voteaza, fiindca tinerii sunt cei care decid asupra fiecarui aspect al prezentarii care va avea loc pe 3 septembrie 2014, in New York City. Fanii stilului NEO vor avea ocazia sa voteze fiecare amanunt, pornind de la muzica, hairstyling, make-up, pana la crearea tinutelor care vor urca pe podium.
Impactul fiecarui vot exprimat prin retweet-uri si mecanismul inovator al sistemului de votare vor fi vizibile in timp real pe un barometru digital, iar deciziile castigatoare vor prinde viata in ziua show-ului.
Rezultatul va fi o prezentare de moda creata de tineri, pentru tineri.
Claire Midwood, Vice President in cadrul adidas NEO Label a declarat: ”Am dorit sa cream un show autentic si inovator pentru tineri. Ce alta metoda mai buna decat crearea unui show de catre tineri? Oferim fanilor NEO controlul total al evenimentului si suntem curiosi sa aflam care vor fi creatiile lor pentru #NEOrunway”.
Prezentarea #NEOrunway sustinuta prin intermediul tweet-urilor va avea loc pe 3 septembrie 2014, in New York City.