"Be The Baddest" - cea mai recenta campanie Nike pentru Foot Locker

"Be The Baddest" - cea mai recenta campanie Nike pentru Foot Locker

Kevin Durant ii provoaca pe toti jucatorii de baschet din Europa in cadrul ultimei campanii Nike pentru Foot Locker.

Realizat in parteneriat cu Wieden+Kennedy Amsterdam, filmul de 60 de secunde al campaniei vrea sa ii inspire pe jucatorii din Europa, aratandu-le ca ascensiunea lui Kevin Durant catre top, pornita de la origini modeste, nu difera prea mult de situatia lor si ca nu exista niciun motiv pentru care ei n-ar putea reusi la randul lor. Daca muncesc in continuare, incearca si cred ca intr-o zi vor putea sa il confrunte pe Kevin Durant si sa castige titlul de cel mai tare jucator in viata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related