AVON lanseaza azi pe canalul de YouTube AvonCosmeticsRomania un tab special numit Avon Space, unde va posta clipuri cu sfaturi de infrumusetare de la specialisti, informatii despre produsele Avon - care pot fi cumparate direct din platforma - , prezentari ale evenimentelor organizate de companie, descrieri ale campaniilor sociale in care se implica, sfaturi pentru reprezentanti si alte initiative cu care se mandreste Avon.
Compania invita utilizatorii sa exploreze noul univers al frumusetii, pe care il descrie ca intuitiv, mai prietenos, mai practic si shoppable. Canalul de Youtube Avon are in momentul asta 6.100 de subscriberi.
Initiativa e promovata pe pagina de Facebook Avon Space, precum si printr-un clip de intampinare pe YouTube.
Parteneriatul dintre Avon si YouTube a fost promovat in randul jurnalistilor si al bloggerilor printr-un pachet special cu produse Avon si o cana branduita de YouTube.
[UPDATE] Continutul video este realizat de catre echipa AVON Romania, insa exista si clipuri realizate in Polonia sau in SUA, preluate exclusiv pe acest canal, au detaliat reprezentantii agentiei THE PRACTICE pentru IQads.
De asemenea, Avon numeste Avon Space un canal YouTube Premium pentru ca este organizat pe mai multe categorii, are o interfata mai prietenoasa si customizata in stilul AVON, canalul gazduieste reclame sau tutoriale in premiera, dar si recognition videos. In viitorul apropiat vor fi realizate si review-uri live sau evenimente special create pentru YouTube. Prin continutul premium, exclusivitati, interfata personalizata si optiunea de face shopping online, AVON Romania si-a propus sa fie primul brand de beauty din Romania care ofera prin vlogging un plus de valoare consumatorilor sai.
Noul canal de YouTube este accesibil tuturor utilizatorilor, insa AVON pregateste oferte speciale pentru abonati.