PRIME Romania lanseaza cel de-al patrulea numar al revistei online PR Forward

PRIME Romania lanseaza cel de-al patrulea numar al revistei online PR Forward

PRIME Romania anunta lansarea numarului patru al revistei PR Forward, editia august- noiembrie 2014. Revista poate fi citita online, pe site-ul www.public-relations.ro.

Pentru cei pasionati de PR, dornici sa invete, sa ramana mereu conectati la domeniu si in pas cu trendurile, PRIME Romania lanseaza un nou numar al revistei PR Forward, prima revista online specializata de Relatii Publice. In fiecare editie, echipa noastra energica si motivata aduna povesti ale specialistilor care ne fac mai clara calea catre succes, sfaturi care sa ne ajute sa transformam pasii timizi, de la inceput de drum, intr-un adevarat sprint in cariera, analiza unor campanii cunoscute, provocari aruncate cititorilor si recomandarile noastre de evenimente. Cu alte cuvinte, punem la dispozitie studentilor si tinerilor profesionisti o sursa de inspiratie si de informatii, pentru a le starni interesul si pentru a-i incuraja sa contribuie la cresterea acestui domeniu, prin creativitate si idei indraznete!

Daca in numarul trei al revistei cititorii au facut cunostinta cu Ioana Manoiu si cu provocarile vietii de agentie, au gustat povestea brandului Sweet Paprika, dulcele razbunarii celor de la ROM Autentic si s-au intors in lumea povestilor prin rebrandingul Motanului Incaltat, noua editie PR Forward revine in forta cu noi interviuri, campanii si sfaturi pentru voi!

Rubricile revistei
Scriem povestea succesului in rubrica PR Portrait, alaturi de Sorina Mihai, Managing Partner – Porter Novelli Public Relations, de la primii ani de ucenicie in domeniul publicitatii, pana la o pozitie importanta intr-una dintre primele cinci agentii de Relatii Publice din tara. Astfel, aflam secretele performantei, cum se simte PR-ul la inaltime si cat de important este un internship pentru o viitoare cariera.

Ajungem apoi in culisele... PR-ului cultural, unde Augustina Vasile si Oana Medrea, PR Executives, ne plimba dincolo de cortina Operei Nationale Bucuresti, in departamentul de Marketing si Comunicare. Luam astfel pulsul actelor artistice si al comunicarii care le propulseaza si care nu se poate face, ne dezvaluie felete, fara pasiune.

Mai departe, primim sfaturi de fashion... PR de pe podiumul uneia dintre cele mai mari case de moda, Gucci, reprezentata de Ana Bucur, Brand Manager. Ea ne arata piesele esentiale din garderoba comunicarii si ne explica importanta unei experiente in afara tarii.

In continuare, punem sub lupa ingredientele unei campanii nationale de bun gust: Pizza Hut – „Dragostea pentru pizza nu are margini” si descoperim astfel efectele ideilor creative de la McCann Erickson asupra... papilelor noastre gustative.

De aici, ora pe glob ne indica prima campanie care isi propune sa elimine un hashtag, #FirstWorldProblems, si sa ne atraga atentia asupra adevaratelor probleme ale lumii: WATERisLIFE: Hashtag Killer.

Ajungem si la acel First Step in Relatiile Publice, pe care ni-l povestesc Laura Iacobescu, Owner si PR Director si Madalina Barbarasa, PR Junior, de la PRoud PR&Events. Aflam, alaturi de ele, ca mandria este buna cand trece prin filtrul pasiunii si se canalizeaza spre lucruri pozitive si ca instinctul si cunoasterea de sine sunt reperele esentiale de la inceput de drum.

In editia aceasta, enTourage Communications it’s brand new si Dorina Ene, Business Developer & PR Manager, ne da o lectie de curaj si de perseverenta, invatandu-ne cum putem reusi sa pornim pe cont propriu.

Revista nu este gata fara sfaturile noastre for fun&for real pentru o vacanta in care sa te distrezi, dar sa si inveti, si fara provocarea #scriesitu aruncata cititorilor nostri inspirati, care ne-au descris cum ar arata o zi din viata lor de PR-isti, fara acces la internet.

 Prin prima revista online de Relatii Publice, PR Forward, ne propunem sa oferim tinerilor pasionati de domeniu o unealta folositoare in viitorul acestora. Cum facem asta? Cautam adevarate modele de viata pentru noi si le invitam sa ne impartaseasca din vasta lor experienta. Astfel, acoperim subiecte cum ar fi viata intr-o agentie de top din domeniu, primii pasi facuti in cariera, sfaturi pentru a obtine randament maxim la locul de munca sau analize ale unor campanii ce au iesit in evidenta prin creativitate. Acestea fiind spuse, cu fiecare numar, ne dorim ca PR Forward sa fie o piesa importanta din biblioteca virtuala a fiecarui adept al domeniului ce nu ne va lasa vreodata sa ne plictisim, Relatiile Publice, a declarat Bogdan Obreja, PR Manager- PRIME Romania si redactor-coordonator al revistei.

Parteneri Media: IQads, PR Romania, PRwave, BestJobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, StartUB, BUZZ!Camp, Comunicate de presa, Gen90, Student din Provincie, Scoala ADC*RO, IntegralEdu, Goingout.ro, Bucharest-Guide, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Social Responsibility Magazine, ArtWe.

Despre PRIME Romania

PRIME Romania este singura asociatie de Relatii Publice si Comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 17 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene, printre care: Romania, Slovenia, Italia, Spania si Turcia.
Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related