Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.
Nu credeti ca lumea ar fi mult mai interesanta daca n-am plati cu bani? Eu zic ca da. La asta pare ca s-au gandit si oamenii de la One Twenty Three West cand au venit cu ideea unui sampling mai altfel pentru un lant de restaurante din Canada, care voia sa demonstreze ca are cel mai gustos barbecue. Problema se pune asa, de regula: cum sa cuceresti oamenii cu bunataturile tale, dar sa depasesti in acelasi timp clasicul stand pe care-ti vine sa-l ocolesti cand auzi din departari: "Buna ziua! Permiteti-mi sa va prezint noile produse X".
Uitati aici o rezolvare de brief. De ce sa te rogi de oameni sa-ti incerce produsul cand el in sine e o valoare? N-ar merge mai bine sa-l dai la schimb pe altceva? Si asa a pornit un domn prin diverse institutii respectabile precum cluburi de arte martiale, saloane de masaj si tatuaje, frizerii, scoli de yoga si tot asa, incercand sa-i convinga pe negustorii nostri moderni sa accepte o plata mai neortodoxa: un platou marisor si variat, cu tot felul de specialitati afumate la gratar.
Unii au zis da, altii au zis nu. Sa vedem:
A iesit bine, zic eu. Oamenii de creatie si productie din Canada au fost fericiti la ideea de a fi platiti in platouase cu carne pe gratar. Suntem curiosi cum s-ar desfasura experimentul asta si la noi. Cat de mare e foamea?