Studiu: Trendurile de Programmatic Buying in Europa Centrala

Studiu: Trendurile de Programmatic Buying in Europa Centrala

14.63% dintre publisheri si 21.67% dintre advertiserii si executivii din agentiile de media sustin ca inca au cunostinte limitate despre subiect sau nu il cunosc deloc. Conform rezultatelor unui sondaj privind statusul Programmatic Trading in Europa Centrala si de Sud-Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), Programmatic Trading nu mai este un termen "enigmatic". Sondajul cuprinde perspectiva publisherilor, agentiilor de media si advertiserilor/clientilor si este disponibil pentru a fi descarcat pe site-ul dedicat, precizeaza un comunicat din partea ThinkDigital.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related