Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.
Daca raspunsul pentru intrebarea din titlu e "niciodata", inseamna ca nu ai probleme cu consumul excesiv de alcool si de alte substante, ceea ce e foarte bine. Cu toate astea, sa stii ca baxul de bere super-prietenos si super-vorbaret chiar exista, intr-o realitate nedistorsionata de nimic, desi putin indepartata: in Canada. Acolo, brandul de bere Shock Top Belgian White Beer s-a gandit sa dea viata mascotei de pe 6-pack-urile de sticle (pe numele ei Wedgehead) si s-o puna sa stea de vorba cu cei care treceau prin magazin. Ce vor ei sa arate e ca berea asta e atat de buna incat "vorbeste de la sine" (it speaks for itself). Si atunci de ce e nevoie de o felie de portocala cu creasta care sa te strige (chiar sa te strige) prin magazin ca sa ajungi la raftul cu Shock Top? Hmm.... Agentia de new media Anomaly s-a ocupat de tot, ramane un mister daca baxul vorbitor chiar a fost realizat sau totul e doar computer-generated (eu pariez pe a doua varianta). Oricum, glumele sunt bune, am ras putin in sinea mea:
Oamenii par convinsi in clipul de prezentare de pe net, nu stiu exact daca e doar pentru camera sau chiar au existat si oameni pe care tertipul asta i-a facut intr-adevar sa cumpere. Imi imaginez ca s-au simtit cumva obligati sa cumpere odata ce baxul a inceput sa vorbeasca cu ei, ca atunci cand iti bate cineva un apropo subtil - "mmmm, ce pofta mi-e de ciocolata de casa" - in timp ce tu mananci, ghici ce, ciocolata de casa. Te-ai simti cam prost sa nu imparti.
Pe canalul de YouTube al brandului se gasesc mai multe executii. Aici, Wedgehead intra in discutie cu oamenii dintr-un bar:
E putin obraznica felia asta de portocala sau mi se pare mie?