Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.
Imaginati-va ca sunteti la o conferinta si intrati intr-o sala oarecare. Va vedeti de treaba, va cautati locul, mai mult ca sigur ca incepeti sa va holbati la telefon daca sunteti singuri. Brusc, va intrerupe un om bidimensional care era pana atunci o parte inerta a peisajului. Vi se adreseaza nu generic, ci direct, pentru ca va priveste. Se misca, rade, vorbeste, flirteaza daca sunteti pe gustul lui, va deseneaza portretul si va face poze.
V-am vorbit pre-weekend de afise care fac muzica. Dupa 2 zile de odihna, trecem la nivelul urmator si ajungem laaa afise vii. Eu una n-am inteles niciodata de ce oamenii sunt dezamagiti cand afla cum se "face" un truc de magie. Sa incerci o iluzie optica si sa-ti si iasa, asta nu e tot magie? In nota asta vorbim si de neconventionalul de azi.
Asta a fost background-ul viu de la evenimentul Adobe Create Now 2014 din Londra, si responsabil pentru el a fost Erik Johansson, fotograf si artist digital suedez, pe care il putem numi fara indoiala un magician modern. Cu un afis printat, un soft, un actor si-un ecran verde, si-a construit un numar de magie foarte eficient.
Va intrebati cum reuseste actorul sa vada si sa auda tot ce misca in sala? E intr-o camera aflata langa, echipata cu camera ascunsa, sistem audio si microfoane, precum si un ecran foarte mare. Care l-a ajutat sa identifice o frumoasa domnisoara aflata singura la masa.
Activarea a facut parte din programul lansat de Adobe in iunie, Random Acts of Creativity, care incurajeaza artisti din intreaga lume sa-si lase trademark-urile creative printr-o opera in spatiul public. Toate sunt stranse intr-un cont Adobe de pe Behance, pe care noi o sa-l urmarim ca sa vedem ce mai apare. Va invitam si pe voi.