[Neconventionalul zilei] Un poster care face muzica

[Neconventionalul zilei] Un poster care face muzica

Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.

Va mai aduceti aminte cand cumparam revistele Bravo si Popcorn pentru posterele din mijloc si pagina cu sex? Oare adolescentii de azi mai fac asta? Ar trebui sa ii intrebam.

Pana atunci, vreau sa va arat o chestie foarte misto: un poster interactiv creat de Beck's in Noua Zeelanda. Pus pe perete, acest afis functioneaza ca o statie muzicala, utilizatorii sai pot asculta, dar si mixa muzica. Ia uite aici demonstratie: 

Posterele muzicale au facut parte dintr-o campanie mai mare a brandului Beck's, de sustinere a artistilor tineri din Noua Zeelanda. Cine apasa butoanele colorate avea ocazia sa asculte 10 piese de la tot atatia artisti, si sa le remixeze. Bineinteles, melodiile noi astfel create puteau apoi sa fie descarcate de publicul larg. Mai mult, la finalul campaniei, posterele au fost scoase la licitatie, iar banii donati pentru cauze sociale.

Isprava e datorata agentiei neozeelandeze Shine si produsa de Novalia (UK). Iata si studiul de caz:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related