[Experienta Cannes] Diana Dragomir: 5 zile de publicitate, petreceri, peisaje, plaja si mancare fabuloasa

[Experienta Cannes] Diana Dragomir: 5 zile de publicitate, petreceri, peisaje, plaja si mancare fabuloasa

Cu ce au ramas publicitarii romani care au participat la seminariile Cannes Lions 2014, care sunt gandurile cu care se intorc la colegi, ce lucruri auzite acolo ii vor inspira sa faca altfel munca de zi cu zi. Raspunde Diana Dragomir, ‎Cofounder / Business Development Officer al Mind Treat Studios si International Sales Representative al Lurzer's Archive.

Anul acesta am fost prima data la Cannes. Lucrez cu sau pentru Lurzer's Archive de 14 ani si unul din visele mele a fost sa ajung la acest festival. Ma fascina, nu neaparat datorita premiilor si lucrarilor inscrise, majoritatea dintre ele vazandu-le deja in paginile revistei la care lucrez, ci datorita posibilitatii de a ma vedea cu oamenii cu care lucrasem de ani de zile.Facebook, LinkedIn sau chiar Skype-ul le-au dat o fata pentru mine, dar Cannes-ul a insemnat intalnirea fata in fata cu acestia.

Lurzer's Archive a inchiriat a vila cocheta la 3 km de Cannes si astfel am fost invitata sa particip si eu. Impreuna cu colegele mele din departamentul de vanzari, Sheila King si Carina Wicke, si cu cei din departamentul editorial, Christian Hrdlicka si Sonja Ryzienski, am petrecut 5 zile de publicitate, petreceri, peisaje, plaja si mancare fabuloasa.

Am ajuns la Cannes marti seara si am sperat pana in ultima clipa sa-mi iau acreditarea de presa. Nu s-a intamplat. Asa ca povestea aceasta vine din partea unui "groupie" de la Cannes. Am fost preluata de la aeroportul din Nice de taxiul "Lurzer's Archive", un taxi pe care l-am oferit abonatilor si clientilor nostri. Eram putin ingrijorata si abatuta pentru ca nu aveam acreditarea de presa, recunosc. Dar cum am ajuns in vila, cu piscina, cu colegii pe care nu-i vazusem de cativa ani buni, cu un peisaj de vis, mi-am zis: "life ain't bad at all". Si asa a fost.

Au inceput invitatiile la petreceri. Prima a fost cea de la Pixomondo, o casa de productie care este partenera noastra de cativa ani. Un gratar, Roze, piscina, muzica in surdina si culori minunate. Publicitari din toate colturile lumii din Peru, Statele Unite, Singapore, Romania impartind o vorba buna, un Roze si o piscina.

Joi seara am avut micul nostru Lurzer's Archive barbeque. A fost un eveniment pe care l-am organizat de pe o zi pe alta, asa ca am avut emotii in legatura cu invitatii, gratarul si toate celelalte. O fost o seara frumoasa, cu prieteni vechi care au devenit si mai apropiati, cu prietenii noi care s-au legat. O seara austro-romano-germano-nigeriana as spune.

Si pentru ca am avut o masina inchiriata, am putut vizita imprejurimile. Drumul de la Monte Carlo la Nice este cel mai frumos pe care am fost pana acum. Privelisti spectaculoase, cu marea si muntii la fiecare pas.

Alergatul pe Croisette de dimineata si scufundarea in mare imediat dupa a fost unul din momentele mele de "Bucket List". Ceea ce este spectaculos este ca sunt multi participanti la festival care alearga, cum ar fi John Mescall cu care m-am intalnit intr-o dimineata si cu care am schimbat o vorba, doua in timp ce alergam.

La tot pasul, pe Croisette si pe plaja de langa erau oameni din industrie pentru care intrebarile de genul: "What are you looking for this year in Cannes?" sau "What is new in the industry right now?" erau inceputuri de conversatii si intamplari excelente.

Mi-au lipsit seminariile care anul acesta au fost focusate pe mixul publicitatii cu industria de film. Lucrarile castigatoare la Cannes au fost in proportie de 80% prezentate de noi, in revista sau pe site.

In final, faptul ca am fost groupie la Cannes m-a ajutat  sa cunosc orasul si imprejurimile, sa ma distrez la petreceri si sa cunosc mult mai multa lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related