[Experienta Cannes] Gabriela Nanu: Dupa discursul lui Mick Ebeling despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel

[Experienta Cannes] Gabriela Nanu: Dupa discursul lui Mick Ebeling despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel

Cu ce au ramas publicitarii romani care au participat la seminariile Cannes Lions 2014, care sunt gandurile cu care se intorc la colegi, ce lucruri auzite acolo ii vor inspira sa faca altfel munca de zi cu zi. Raspunde Gabriela Nanu, Client Service Director la Saatchi & Saatchi.

La ce prezentari de la Cannes ti-a venit sa iei notite. Care au fost cele mai memorabile lucruri auzite de pe scena
Au fost cateva prezentari la care am stat cu sufletul la gura incercand sa memorez fiecare cuvant, privire, reactie a speaker-ului.

Absolut fascinant punctul de vedere asupra creativitatii al lui Neil DeGrasse Tyson care, in modul caracteristic, ne spune ca inovatia este cel mai important element al evolutiei, fara de care am putea la fel de bine sa ne intoarcem in pestera din care tot creativitatea ne-a scos.

O minte extraordinar de creativa s-a desfasurat chiar in fata noastra, pe scena de la Cannes, in persoana lui Jason Silva. Acesta reprezinta modelul filozofului modern care vorbeste cu extraordinara pasiune despre posibilitatile infinite de evolutie prin creativitate si tehnologie.

Pe de alta parte, jos palaria pentru Mick Ebeling si Intel pentru proiectul Not Impossible. Dupa discursul lui despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel. Din fericire pentru noi am avut ocazia sa il cunoastem si in persoana pe Mick, iar caldura si generozitatea sa autentica ne-au inspirat cu adevarat. Sper sa revenim curand cu vesti despre “Danielul” nostru.

Sir John Hegarty si David Droga ne-au adus cu picioarele pe pamant si ne-au reamintit ca la baza acestui business ramane idea, iar big data sau tehnologiile moderne sunt aici sa serveasca ideii si nu invers.

Au fost de asemenea interesant de urmarit punctele de vedere ale gigantilor Unilever si P&G care se angajeaza sa faca marketing PENTRU oameni prin branduri care conteaza in viata consumatorilor.

Saatchi & Saatchi New Directors Showreel ne-a trecut prin toate starile la propriu. Contentul extraordinar prezentat a starnit emotie in sufletele miilor de participanti, acestia au purtat pe durata evenimentului o bratara care si-a schimbat culoarea led-ului in functie de starea purtatorului.

Lucruri evidente sau irelevante din prezentarile speakerilor. La ce crezi ca ar trebui renuntat in discursuri
Cred ca prezentarile de vanzare nu au ce cauta la Cannes atata timp cat nu aduc in discutie ceva nou, inovator. Prezentarea Yahoo! a fost, din punctul meu de vedere, dezamagitoare in acest sens.

Ce merita povestit pe langa experienta festivalului in sine
Intotdeauna mi-a placut faptul ca reteaua Saatchi este una dintre cele mai unite. Mi-a facut foarte mare placere sa am ocazia sa stau la discutii pe teme comune cu colegii nostri din alte tari, chiar si alte continente. Exista mai multe oportunitati si probleme pe care le avem in comun decat am crede la prima vedere si putem invata reciproc din experientele diferitelor piete.

Ceva din toata experienta Cannes care te va ghida in munca de zi cu zi
Imi doresc foarte mult ca industria noastra sa-si continue evolutia catre a lucra cot la cot cu clientii nostri spre a aduce valoare autentica in viata oamenilor. Consider ca acesta va fi drumul urmat de brandurile de mare success din viitor, acestea vor fi brandurile care vor iesi castigatoare din perpetua revolutie tehnologica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related