Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.
Cred ca orice faptura umana de pe planeta asta si-a dorit, cel putin o data, sa se faca curatenie. Brusc si din senin, sa fie curat, lucrurile sa fie la locul lor si podeaua sa fie stralucitoare. Viata insa nu functioneaza asa si lucrurile nu "se fac", ci "le facem", iar regula e valabila pentru tot Pamantul. In afara de Belgia.
In Belgia se pare ca nu e asa mare chestie sa intri noaptea in casa oamenilor si sa dai cu aspiratorul ca sa demonstrezi cat de silentios e acesta. A facut-o Bosch, impins de la spate de agentia BBDO Belgium. Doi barbati au jucat roluri de "hoti" si s-au strecurat, in timpul noptii, in doua case. Au intrat inauntru cu ajutorul cheilor pe care le primisera de la complicii lor, prieteni sau rude ale celor care locuiau acolo. Si s-au apucat sa dea cu aspiratorul. Pur si simplu. Cand totul era "squeeky-clean", si-au impachetat lucrurile si au plecat. Cred ca nici nu mai e nevoie sa va spun ca usile din case faceau mai mult zgomot decat super-aspiratorul. Ce ma intriga pe mine e ca, a doua zi de dimineata, oamenii au inceput sa se mire doar cand cei doi "hoti" le-au aratat pe tableta ce se intamplase in timpul serii la ei in casa. Aveau atat de curat in casa incat nu s-a observat ca cineva le-a dat cu aspiratorul? Hmmmm.