Categoria Vin a generat in luna iunie a acestui an aproape 600 de aparitii in online, cu 5% mai multe ca in luna mai, si un viewership de 754.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 11% in presa online, dar a crescut cu 17% pe bloguri & forumuri si cu 19% pe retelele sociale.
Cele mai de succes postari vin din partea Domeniile Samburesti si Sange de Taur.
3.954 de like-uri, 285 de share-uri, 75 de comentarii
189 de like-uri, 184 de share-uri, 9 comentarii
Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.
Comentarii
De ce postarea celor de la Sange de Taur este prezenta in topul lunii iunie, avand un numar total de 382 de interactiuni, iar cei de la Murfatlar, care au avut o postare de 1514 interactiuni (561 likes, 328 shares si 625 comentarii) nu apare? Vreau sa inteleg algoritmul dupa care se fac aceste calcule.
Si nu este prima oara cand observ diferente mari intre ceea ce vad pe unele pagini si ceea ce apare in topurile astea.
Multumesc.