Raluca Ene (Chapter 4): In Romania, munca specialistului de PR este subestimata din punct de vedere financiar

Raluca Ene (Chapter 4): In Romania, munca specialistului de PR este subestimata din punct de vedere financiar

Pe o straduta mica mica din Bucuresti, cu doar cateva cladiri, dintre care o biserica si o scoala, Raluca Ene (Managing Partner, Chapter 4) m-a primit intr-o dimineata in biroul ei ca sa povestim despre agentia de PR pe care o conduce. Cu o experienta de 11 ani in comunicare, Raluca mi-a povestit despre relatia dintre Chapter 4 si GMP PR, despre conturile agentiei, oportunitatile pietei, dar si cele mai mari probleme ale acesteia.

IQads: Care e povestea Chapter 4?
Raluca Ene: Povestea Chapter 4, cu toate actele in regula, a inceput in ianuarie 2012, insa istoria este mult mai veche: Ioana Manoiu (n.r. – Managing Partner, GMP PR) a lucrat multi ani impreuna cu Severin Heinisch, cel care este patronul Chapter 4 Viena. Severin a inceput reteaua in 2010, cu 4 birouri, in Ungaria, Bulgaria, Serbia si Viena. In 2011 erau in plina extindere si isi doreau foarte mult sa intre si pe piata din Romania. Initial, discutia a fost sa gaseasca o solutie prin care GMP PR sa preia Chapter 4 sau sa devina parteneri, insa Ioana Manoiu i-a propus o alta intelegere: sa deschida un birou Chapter 4 aici. Acest birou urma sa reprezinte, pentru grupul GMP, un brat international, care sa preia businessul Chapter 4 si al Burson-Marsteller  in Romania, dar care sa functioneze si ca agentie de PR locala, avand servicii complementare cu GMP PR. Chapter 4 Romania ii are ca actionari pe Ioana Manoiu, Felix Tataru si Chapter 4 Viena.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related