Catalin Dobre: Vrem sa ajungem la momentul in care campaniile "de festival" se confunda cu cele de zi cu zi

Catalin Dobre: Vrem sa ajungem la momentul in care campaniile "de festival" se confunda cu cele de zi cu zi

McCann Erickson Bucuresti s-a intors acasa pentru al patrulea an la rand cu premii de la Cannes Lions: 14 shortlist-uri concretizate in 2 trofee de bronz, unul pentru Vodafone si "Ghita, the Social Shepherd", la Media, si altul pentru ROM Autentic si "Bucharest not Budapest", la categoria Direct. Competitia de creativitate a coincis fericit cu Effie-urile romanesti, care i-au mai adus echipei alte 5 recunoasteri, intre care Grand Prix-ul. Am facut o vizita pe Jules Michelet, chiar la numarul 18, sa vorbim cu Catalin Dobre despre ce atitudine face sa se intample aceste alinieri ale astrelor si cum s-a vazut de la el cea mai mare competitie de creativitate in publicitate, prin prisma calitatii jurizarii si a corectitudinii studiilor de caz video.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related