Durex anunta rezultatele primei luni din campania internationala LoveVille. Astfel, numarul de vanzari de prezervative, dar si engagementul creat de campanie fac din Bucuresti cel mai iubaret oras din Romania, arata un comunicat emis de pastel. Top 5 este completat de Cluj (locul 2), Constanta (locul 3), Iasi (locul 4) si Timisoara (locul 5). La nivel international, orasul Iraklion din Grecia conduce, fiind urmat de Larisa si Nicosia. In acest top general Bucurestiul se afla pe locul al 5-lea din 13 orase inscrise.
In Romania, prima luna a campionatului LoveVille a inregistrat 17.500.000 de impresii media si peste 210.000 de vizualizari ale videoclipului viral, plasand Romania pe primul loc in ceea ce priveste ecoul in digital al campaniei. Platforma LoveVille a numarat peste 76.000 de vizite unice si peste 3.000 de vizite au fost facute pe live chat-ul Durex, unde s-au inregistrat peste 3.000 de utilizatori. In offline, peste 55.000 de persoane au participat la concertul ZU organizat pentru promovarea campaniei.