Alina Popa, care conduce de cateva luni Divizia de Consumer de la proaspat rebrand-uitul Golin, raspunde intrebarilor noastre despre conturile pe care lucreaza echipa ei, oportunitatile pietei romanesti de PR, dar si problemele acesteia.
IQads: Ocupi functia de Head of Consumer Division in Golin de la inceputul anului. Care au fost cele mai importante campanii si proiecte pe care le-ai coordonat in aceste luni?
Alina Popa: O intrebare la care as fi raspuns si in somn in urma cu cateva luni, asta pentru ca tot ce respiram era coordonarea proiectelor. Ma trezeam in miez de noapte cu gandul la clienti, timing-uri si task-uri din planning. Acum, odata cu noul meu rol, lucrurile s-au schimbat destul de mult. Nu mai este vorba doar despre coordonarea proiectelor in sine, ci mai ales despre coordonarea oamenilor. A fost un shift destul de brusc. Ce ma facea sa zambesc inainte era o campanie pe care o duceam din .ppt pana la consumator asa cum imi doream. Acum, invat sa ma bucur pentru ce fac oamenii din echipa mea, satisfactia vine atunci cand simt ca i-am inteles, ca i-am ajutat sa faca ce le place, sa fie buni si, in consecinta, sa creasca la randul lor proiectele asa cum stiu ca o pot face. Si au crescut multe proiecte frumoase de cand suntem in noua formula, Electrolux Design Lab, Mobile Kids – dezvoltat pentru Mercedes, Luna Sanatatii Orale – Colgate, Ora de Nutritie – Transavia, DeLuxe Paste – Lidl sunt numai cateva dintre acestea.